راه‌اندازی پویش روند آموزش‌های غیرحضوری

شناسهٔ خبر: 18EBC51D -
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از راه‌اندازی پویش روند آموزش‌های غیرحضوری با تعامل اثر بخشی آموزش دهندگان در سطح استان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

هرمز نوروزی فرد در دومین جلسه بهبود کیفیت استان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت استمرار آموزش بزرگسالان و بهره‌گیری از راهکار‌های موجود سند تحول بنیادین مبنی بر مشارکت فعال اصحاب تعلیم و تربیت و آموزش دهندگان در مواجهه با نیاز‌های عمومی و فوری از قبیل شیوع بیماری‌های فراگیر، همسو با چارچوب‌ها و بخشنامه‌های سازمان نهضت سوادآموزی کشور شاهدراه‌اندازی پویش روند آموزش‌های غیرحضوری با استفاده از ابتکارات اثر بخش آموزش دهندگان در تعامل با سوادآموزان هستیم.

او افزود: این پویش بر اساس رویکرد سوادآموزی جامعه محور با تهیه و پخش فایل‌های صوتی و کلیپ‌های کوتاه آموزشی، با انعکاس آن در گروه‌های تشکیل شده استانی و شهرستانی، تعیین تکلیف فرآیند آموزشی مربوط به سال ۱۳۹۸ به نحو مطلوب صورت پذیرفت و آن‌چه تولید و مورد استفاده سوادآموزان قرار گرفت، نمودی از درایت و تدابیر همکاران سازمانی، استان، شهرستان، نواحی و مناطق و تعهد و خلاقیت و دانش شغلی آموزش دهندگان بوده است.

نوروزی فرد در ادامه اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و در راستای مصوبات ستاد مبارزه با کرونای استان در رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، برنامه ریزی‌های لازم جهت شروع کلاس‌گذاری‌ها در حوزه آموزش بزرگسالان در دوره‌های سوادآموزی، تحکیم و انتقال و لحاظ شرایط اعلام وضعیت قرمز، زرد و سفید به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی فراهم و مهیا است.

این مقام مسئؤول در آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نظر به شیوه نامه‌های موجود در اسرع وقت مراحل مربوط به آزمون‌های پایانی، ثبت در سیستم و نهایی نمودن فرآیند ارزشیابی صورت می‌گیرد.


نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه متوسطه  اعلام شد 

رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه متوسطه دوره دوم استان خبر داد.

فردین یاوری گفت: داوطلبان و خانواده‌های گرامی آن‌ها می‌توانند با استفاده از رمز عبور و نام کاربری که زمان ثبت‌نام دریافت کرده‌اند با مراجعه به سایتazmoonkedu.ir از نتایج آزمون مطلع شوند.

او افزود: اعلام نتیجه به صورت غیرحضوری و از طریق سایت مربوطه خواهد بود.

یاوری در خصوص نحوه اعتراض به نتایج آزمون نیز اظهار داشت: چنان‌چه داوطلبی نسبت به نتایج خود اعتراضی داشته باشد یا از طریق سایت ثبت‌نامی و یا با در دست داشتن درخواست و کارنامه اعلام نتیجه خود، صرفا به واحد سنجش منطقه، ناحیه و شهرستان محل تحصیل خود مراجعه نماید‌.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان  گفت:زمان اعلام ذخیره‌ها بعد از برگزاری آزمون سمپاد و اعلام نتایج آن در هفته آخر مردادماه خواهد بود و اسامی افراد ذخیره نیز به صورت رسمی از طرف اداره سنجش اعلام می‌شود و به هیچ وجه نیازی به مراجعه حضوری به هیچ کدام از بخش‌های اداره کل و نواحی  نمی‌باشد.  

شایان ذکر است: ثبت نام دانش‌آموزان از روز چهارشنبه ۸ مردادماه در مدارس نمونه بر اساس ضوابط مربوطه انجام می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 8 =