پرداخت بیش از ۸ میلیارد تومان زکات توسط سنندجی ها

شناسهٔ خبر: 1925604E -
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از جمع آوری هشت میلیارد تومان زکات در شهرستان سنندج طی امسال خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، رضا طوسی در جشنواره علمی، فرهنگی و ترویجی زکات شهرستان سنندج با حضور فرماندار و اعضای شورای زکات این شهرستان عنوان کرد: طی امسال هشت میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان زکات در این شهرستان جمع آوری شده است.
وی افزود: زکات جمع آوری این شهرستان در هر روستا و محل جمع آوری شده با هماهنگی مودیان ، معتمدین و ماموستایان در همان منطقه برای نیازمندان هزینه شده است.
طوسی گفت: با توجه به اینکه نیاز مددجویان زیاد و منابع در اختیار کمیته امداد محدود است، ماموستایان و مؤدیان زکات می توانند با ارتباط گیری و ارائه بیانات خود در محافل مختلف در زمینه کمک به ترویج فریضه زکات و کمک به نیازمندان، کمیته امداد را یاری دهند.
وی افزود: کمیته امداد پس از بررسی و تحت حمایت قرار گفتن نیازمندان خدماتی مانند پرداخت مستمری ماهیانه، هزینه های درمانی، کمک به کودکان دچار سوءتغذیه و هزینه های تحصیلی فرزندان مددجو تا پایان دانشگاه پرداخت می کند.
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: این نهاد در جهت کمک به توانمندی مددجویان مددجویان از طریق اشتغال زایی، درمان و تامین مسکن اقدام می کند.
وی ادامه داد: خدمات مسکن در قالب پرداخت کمک هزینه خرید و ساخت مسکن، تعمیرات ، ساخت سرویس بهداشتی و حمام و معافیت از پرداخت هزینه های امتیازات آب،برق و گاز انجام می شود.
طوسی اظهار کرد: دز مینه کمک به اشتغال نیز پس از استعداد سنجی و آمورش، تسهیلات اشتغال را به مددجویان پرداخت می کنیم و با نظارت تا سه سال طرح را پشتیبانی کرده تا به درآمد پایدار برسد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 9 =