تاکیدبر راه اندازی خانه احزاب کرمانشاه

شناسهٔ خبر: 19BE6E5D -
مدیر کل سیاسی وزارت کشور گفت : ضروری است با نگاه‌ها و سلایق مختلف سیاسی در استان کرمانشاه، خانه احزاب راه اندازی شود تا بستری برای گفتگوی سیاسی مستمر باشد .

به گزارش هاناخبر ، وحدت ملی ، مشارکت در انتخابات ، جهاد تبیین در انتخابات و شعارمناسب از مباحثی بود که نمایندگان احزاب مختلف در گردهمایی امروز با مدیر کل سیاسی وزارت کشور و استاندار مطرح کردند.

در این نشست نمایندگان احزاب ، ضمن تاکید بر وحدت ملی و تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از لزوم جهاد تبیین گفتند .

لزوم توجه به توطئه دشمنان برای دلسرد کردن جوانان از حضور در انتخابات ، بهره گیری از ابزار روز و تعامل با رسانه ها ی محلی برای گرم کردن تنور انتخابات از دیگر مباحثی بود که نمایندگان احزاب استان کرمانشاه درنشست امروز مطرح کردند.

مرادی مدیر کل سیاسی وزارت کشور در جمع این نمایندگان گفت: دعوت به مشارکت یک حق عمومی برای پذیرش مسئولیت همگانی و همدلی اجتماعی است .

مرادی افزود : کنش سیاسی منحصر در احزاب است که می‌توانند در حوزه‌های مختلف برنامه مشخص ارائه دهند.

وی یاد آور شد: احزاب باید شاخصه‌های خود را ارتقاء داده و گفتمان محوری و برنامه محوری را برای حل مشکلات مردم در اولویت قرار دهند.

 مرادی تاکید کرد: ضروری است با نگاه‌ها و سلایق مختلف سیاسی در استان کرمانشاه، خانه احزاب در کرمانشاه راه اندازی شود تا بستری برای گفتگوی سیاسی مستمر باشد .

استاندار کرمانشاه هم در جمع نمایندگان احزاب کرمانشاه گفت : با مدیرانی که در جریان انتخابات از چارچوب قانون خارج شوند و یا نامزدهایی که قانون شکنی کنند مماشاتی نخواهیم داشت و بر مبنای قانون حرکت خواهیم کرد.

صحرایی افزود: به محضر اثبات مستنداتی از جانبداری و تخریب از سوی هر یک از مدیران دستگاهها، به همکاری با آنان پایان خواهیم داد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 6 =