نمایشگاه گروهی تابلو‌های رزینی و تجسمی در بوکان گشایش یافت

شناسهٔ خبر: 201ACC20 -
نگارخانه فرهنگسرای سیمرغ بوکان، میزبان نمایشگاه گروهی تابلو‌های رزینی و تجسمی با بیش از ۵۰ اثر است.

به گزارش هاناخبر ، امروز سه شنبه ۱۲ آذرماه ۱۳۹۸ نمایشگاه گروهی تابلو‌های رزینی و تجسمی اثر ٦ هنرمند جوان بوکانی، در نگارخانه فرهنگسرای سیمرغ بوکان گشایش یافت.

آرزو فتحی ثانی، سونیا منگر، نگین شاه محمدی، الهه ابراهیمی، شادی چوپانی و روژینا امینی هنرمندانی هستند که با برپایی این نمایشگاه، تعداد بیش از ۵۰ تابلو رزینی و تجسمی را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده اند.

"آرزو فتحی ثانی" مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفتگو گفت: موضوع تابلو‌های طراحی شده موجود در این نمایشگاه، به دلیل یکنواخت نشدن خاص و ویژه است و با الهام گرفتن از نماد‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

او با اشاره به اینکه اولین نمایشگاه این گروه هنری، تابستان امسال در شهرستان مهاباد برپا شد، افزود: فعالیت‌های هنری خود را گسترش داده و برنامه داریم در چند شهر دیگر نیز نمایشگاه‌هایی را با این عنوان برگزار کنیم تا تابلوهای‌مان را به بیشترین علاقمند و بازدید کننده ارائه دهیم.

فتحی ثانی با بیان اینکه هزینه‌های این نمایشگاه توسط بخش خصوصی تامین شده است، تصریح کرد: هنرمندان جوان کشور در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ و هنر، نیاز به توجه و پشتیبانی مسئولان دارند.

این نمایشگاه از امروز تا ۱۹ آذر ماه دایر می‌باشد و هر روزه از ساعات ۱۵ الی ۲۰ پذیرای علاقمندان است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 2 =