مشارکت ۳۱۳ جوان آذربایجان‌شرقی در طرح نوروزی ۱۴۰۲

شناسهٔ خبر: 202B457C -
معاون امور جوانان هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی از مشارکت ۳۱۳ جوان در طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی، رامین سلیمانی با اعلام این خبر گفت: طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان هلال احمر در نوروز ۱۴۰۲ با شعار جوانان؛ سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده و تا پایان روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

سلیمانی افزود: در طرح نوروزی امسال ۳۱۳ نفر از اعضای فعال و پویای جوانان استان در ۱۵ پست ثابت و سیار آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی به استان آذربایجان‌شرقی خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت تقارن طرح نوروزی ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان، برنامه‌های ویژه و متفاوت‌تری نسبت به سنوات گذشته در دستور کار قرار دارد و جوانان هلال احمر در شهرستان‌های تبریز، اسکو، بستان آباد، سراب، کلیبر، میانه، جلفا، عجب شیر، بناب، مراغه و چاراویماق آماده ارائه خدمات در حوزه ایمنی و سلامت، فضای دوستدار کودک و خیمه نماز به مسافران نوروز هستند.

معاون امور جوانان هلال احمر در پایان گفت: سه پست سیار و سحاب به صورت پیاده و دوچرخه سوار در اماکن تفریحی و توریستی استان به ارائه خدمات امدادی و کمک‌های اولیه می‌پردازند.

گفتنی است پست‌های نوروزی جوانان در کنار ۴۳ پست امدادی معاونت امداد در ایام نوروز وظیفه خدمت رسانی را عهده دار خواهند بود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 1 =