پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 21ACAEB0 -
استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت

به گزارش هاناخبر ، دوم اردیبهشت یادآور صدور فرمان پیر جماران برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ نهادی که همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده و اعضای آن بارها از جان خود برای حفظ انقلاب و آبروی ملت گذشته اند.

در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت یادآور صدور فرمان پیر جماران برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ نهادی که همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده و اعضای آن بارها از جان خود برای حفظ انقلاب و آبروی ملت گذشته اند.

 

این نهاد انقلابی با خدمات ارزنده و  کارآمدی خویش، همواره دستاوردهایی گرانسنگ برای ملت داشته که حضور در دوران هشت ساله دفاع مقدس، عرصه های سازندگی و نقش آفرینی در مناطق محروم برای دستیابی به آبادانی و پیشرفت از مهمترین نمونه‌های اقدامات سپاه در کنار اقدامات نظامی و امنیتی است.

 

بدون شک تشکیل این نهاد مردمی و انقلابی و برآمده از نظام اسلامی به عنوان نماد و جلوه  اقتدار ملت شریف ایران در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی در تمامی برهه ها موجب استقرار و ارتقای امنیت و ثبات در کشور و منطقه و مقابله با تهدیدات و جنگ افروزی های متخاصمان ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام بوده است.

 

 ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات؛ گرامی می داریم یاد و خاطره شهیدان عالی مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سرباز دلاور اسلام، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه پاسداران جان برکف و خانواده‌های معززشان و مردم شهیدپرور آذربایجان غربی تبریک عرض می‌نمایم

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 9 =