اتمام آواربرداری ۲۱۴ واحد مسکونی در روستاهای خوی

شناسهٔ خبر: 21D7C3D6 -
جعفر برزگر از اتمام آواربرداری در ۲۱۴ واحد مسکونی در روستاهای مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

جعفر برزگر در گفت و گو با خبرنگار هاناخبر با بیان اینکه عملیات آواربرداری واحدهای احداثی نیز در ۹ محور با استقرار ۵۰ اکیپ ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و قزوین با سرعت ادامه دارد، افزود: تاکنون آواربرداری ۲۱۴ واحد مسکونی در روستاها به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: با ارزیابی واحدهای مسکونی اعلام خسارت شده در زلزله شهرستان خوی دو هزار و ۱۲۰ واحد مسکونی احداثی و۱۱ هزار و ۱۰۰ واحد تعمیری شناسایی شدند.

برزگر اضافه کرد: لیست واحدهای احداثی جهت صدور پروانه ساختمانی به مراجع صدور پروانه از جمله دهیاری‌ها و شهرداری ارسال شده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند صدور پروانه‌های ساختمانی در محل روستاها و شهرها صورت گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: مسئولیت بازسازی شهر خوی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان و بازسازی شهر فیرورق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی واگذار شده است.

وی یادآور شد: مصالح ساختمانی از جمله سیمان و میلگرد مورد نیاز جهت شروع عملیات پی کنی و بتن ریزی از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن تأمین و به واحدهای روستایی آواربرداری شده توزیع شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 9 =