رپورتاژ

برای گرفتن مدرک دیپلم به کجا مراجعه کنیم؟

شناسهٔ خبر: 21EE3AF1 -
اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید و یا به دنبال دریافت دیپلم مجدد بوده یا بنا به هر دلیلی موفق نشده‌اید تحصیلات خود را در مقطع دبیرستان به اتمام برسانید با ما همراه باشید.

به گزارش هاناخبر ، خرید مدرک دیپلم رسمی و قانونی خواسته و تقاضای بسیاری از افراد بوده و یکی از بهترین اقدامات برای افراد و دانش آموزانی است که بنا به هر دلیلی نتوانسته‌اند پس از پایان یافتن دوران تحصیل در دبیرستان و یا متوسطه به این مدرک دست پیدا کنند. همان‌طور که می‌دانید مدارک تحصیلی انواع و اقسام مختلفی دارند و به اشکال گوناگون و متناسب با سطوح تحصیلی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرند. رایج‌ترین انواع این مدارک دیپلم دبیرستان، دیپلم نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هستند. این دیپلم نشان می‌دهد که تحصیلات دانش آموز در دوران دبیرستان و یا متوسطه به اتمام رسیده است.

ارائه این مدرک برای ادامه تحصیل در دانشگاه ضرورت داشته و یا برای ارتقای کسب و کار و به دست آوردن فرصت‌های شغلی مناسب‌تر لازم است. به همین دلیل در حال حاضر بسیاری از افرادی که این مدرک را در اختیار ندارند به خرید مدرک دیپلم فوری دست می‌زنند.

در این مقاله به ارائه مطالبی در این زمینه خواهیم پرداخت و برخی از مهمترین شرایط و قیمت دیپلم فروشی را مرور و بررسی خواهیم کرد.

پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید و یا به دنبال دریافت دیپلم مجدد بوده یا بنا به هر دلیلی موفق نشده‌اید تحصیلات خود را در مقطع دبیرستان به اتمام برسانید با ما همراه باشید.

مزایا و ضرورت خرید مدرک دیپلم رسمی

همان‌طور که می‌دانید در دنیای امروز داشتن مدرک تحصیلی یک مزیت بسیار اساسی بوده و اهمیت و ضرورت زیادی هم دارد. پس افرادی که نتوانسته‌اند به این مدارک دست پیدا کنند فرصت‌های شغلی فراوانی را از دست خواهند داد.

خرید و فروش دیپلم نیز به همین دلیل رایج شده است و بسیاری از افرادی که از تحصیل بازمانده‌اند و یا نتوانسته‌اند مدرک خود را به دست آورند از این فرصت سود می‌برند. حواستان به این نکته هم باشد که خرید مدرک دیپلم حتماً با استعلام صورت پذیرد تا از ارزش و اعتبار لازم و کافی برخوردار باشد.

برای اخذ دیپلم رسمی و قانونی باید به مراکز معتبر مراجعه کنید تا خیالتان بابت اصل بودن و ارزشمندی آن راحت باشد. در حال حاضر مراکز بسیار زیادی در سراسر نقاط کشور راه‌اندازی شده‌اند که برای خرید مدرک دیپلم می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

اما تمامی این مراکز و موسسات معتبر نبوده و ممکن است مدرک جعلی و بدون ارزش و اعتبار را در اختیار متقاضیان قرار دهند. مدرک ارائه شده توسط چنین موسساتی قابل استعلام نیست. پس نه می‌توانید از طریق آن به ادامه تحصیل در دانشگاه مشغول شوید و نه به کسب و کار خود رونق بخشیده و یا ارتقای شغلی پیدا کنید.

برخی از مهمترین شرایط خرید مدرک دیپلم رسمی

پیش از اقدام به خرید مدرک دیپلم باید برخی از شرایط و نکات را در نظر بگیرید و عجله نکنید تا متضرر و پشیمان نشوید.

برای اخذ دیپلم باید در ابتدا نمرات قدیمی و درس‌هایی که در دوران دبیرستان پشت سر گذاشته‌اید با شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های جدید تحصیلی مطابقت داده شوند تا دانش آموزان واجد شرایط بتوانند به یک مدرک دیپلم رسمی و قانونی زیر نظر آموزش و پرورش دسترسی پیدا کنند.

برای دستیابی به این مدرک باید در ابتدا شرط سنی داوطلبان در نظر گرفته شود. به طور کلی می‌توان گفت دانش آموزانی می‌توانند از این طریق به مدرک مد نظر خود دست پیدا کنند که سه سال دوره دبیرستان را پشت سر گذاشته‌اند و یا می‌توان آن‌ها را در دسته دیپلم ردی‌ها جای داد که بنا به دلایل متعدد نتوانسته‌اند تحصیل در دبیرستان را تا انتها ادامه دهند.

به این ترتیب سن این دسته از دانش آموزان از ۱۸ سال بیشتر شده و نمی‌توانند در دبیرستان‌های عادی به ادامه تحصیل دست بزنند. پس حتماً باید در دبیرستان شبانه حضور پیدا کنند. این دسته از دانش آموزان می‌توانند از مزایای خرید مدرک دیپلم برخوردار شده و این مشکل خود را به راحت‌ترین شکل ممکن حل و فصل نمایند.

به عبارت ساده‌تر اگر سن شما از ۱۸ سال کمتر است نمی‌توانید مدرک دیپلم برای خود خریداری کنید. شرط دیگر خرید مدرک دیپلم، داشتن مدرک سیکل است.

همان‌طور که می‌دانید و پیش از این نیز به آن اشاره شد برای اخذ دیپلم رسمی و قانونی باید ریز نمرات و آخرین مدرکی که از وزارت آموزش و پرورش دریافت نموده‌اید در اختیار داشته باشید تا امکان تطبیق نمرات فراهم شود. در غیر این صورت امکان خرید مدرک دیپلم نخواهید داشت.

دیپلم دیپلم رسمی

آگاهی از قیمت دیپلم برای افرادی که قصد دارند این مدرک را در اختیار داشته باشند اهمیت زیادی دارد. حواستان به این نکته هم باشد که برخی از موسسات این مدرک را ارزان‌تر از نرخ و قیمت سایر مجموعه‌ها در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. اما مدرک ارائه شده توسط آن‌ها به هیچ عنوان ارزش قانونی ندارد.

پس تنها فاکتور مهم را قیمت دیپلم قرار ندهید تا فریب چنین موسساتی را نخورید. برای خرید مدرک دیپلم با قیمت مناسب باید از طریق مجموعه‌هایی اقدام کنید که به اعتبار آن‌ها اعتماد کافی دارید و مطمئن هستید که زیر نظر سازمان آموزش و پرورش فعالیت داشته و یا از ارگان‌های وابسته به این سازمان هستند.

به این نکته دقت داشته باشید که اگر هزینه خرید مدرک دیپلم را به یک موسسه کلاهبردار پرداخت نمایید و سپس متوجه شوید که یک مدرک جعلی در اختیارتان قرار گرفته است، نمی‌توانید از مرکز و یا فرد کلاهبردار به دادگاه و مراجع قانونی شکایت کنید.

چراکه در محضر دادگاه و مطابق با قوانین، افرادی که به جعل مدرک اقدام می‌نمایند با افرادی که درخواست دهنده جعل مدرک هستند، تفاوت چندانی نداشته و لذا هر دو طرف تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند. پس با خرید مدرک دیپلم از چنین مراکزی نه تنها هزینه‌های بسیار زیادی را از دست خواهید داد بلکه از نقطه نظر قانون نیز متخلف محسوب خواهید شد.

پس توصیه می‌شود برای انجام این فرایند حتماً از طریق مراکز معتبر اقدام کرده و بهترین و امن ترین مسیرهای قانونی را در نظر بگیرید. این مراکز خدمات پشتیبانی قابل توجهی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند و امکان استعلام رسمی از طریق درگاه‌های آموزش و پرورش را نیز دارند.

بنابراین می‌توانند پس از ارائه خدمات پشتیبانی و مشاوره‌ای ۲۴ ساعته و در تمامی ایام و اوقات هفته استعلام‌های لازم را نیز دریافت نمایند. سپس مدرک شما را آماده کرده و برایتان ارسال کنند.

مدرک دیپلم که از طریق موسسات آموزشی معتبر به صورت قانونی و رسمی در اختیار افراد متقاضی قرار می‌گیرد از همه نظر مشابه با مدرک دوره دبیرستان است. با این تفاوت که برای به دست آوردن آن دروس و واحدهای درسی را در مدت زمان سه ساله پشت سر نگذاشته‌اید. بلکه تنها به جزوه کم حجم مسلط شده و آن را مطالعه کرده‌اید. سپس در یک آزمون شرکت کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دیپلم فوری دسترسی یافته‌اید.

موضوع دیگر در رابطه با قیمت دیپلم، نوع مدرک مد نظر شما است. همان‌طور که می‌دانید شما می‌توانید با مراجعه به موسسات آموزشی معتبر به خرید انواع دیپلم نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش دست بزنید.

دیپلم نظری رشته‌هایی از قبیل ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی را در بر می‌گیرد و رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نیز شاخه‌ها و گرایش‌های مربوط به خود را دارند. برای خرید مدرک دیپلم رسمی و قانونی در هر یک از این شاخه‌ها باید قیمت متفاوتی پرداخت شود.

برای نمونه خرید و فروش دیپلم در رشته علوم انسانی از علوم تجربی، قیمت پایین‌تری دارد و یا بابت خرید مدرک دیپلم علوم تجربی باید قیمت پایینتری نسبت به ریاضی و فیزیک پرداخت نمایید. در واقع قیمت تعیین شده برای خرید مدرک دیپلم هر کدام از این رشته‌ها بر اساس میزان سختی‌های آن‌ها در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر با مراجعه به هر کدام از موسسات ممکن است با قیمت و نرخ متفاوتی روبرو شوید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 9 =