واردشدن ۱۰ میلیارد تومان خسارت به تاسیسات آب روستایی کرمانشاه

شناسهٔ خبر: 226C4CAA -
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت : بارش‌های اخیر و وقوع سیلاب در شهرستان‌های غربی استان، ۱۰ میلیارد تومان خسارت به تاسیسات آب روستایی وارد کرد.

به گزارش هاناخبر ،

فرامرز شوهانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت : به دنبال این بارش‌ها و وقوع سیلاب به تاسیسات و شبکه‌های آبرسانی ۵۰ روستای استان خسارت شدیدی وارد شد و این تاسیسات از مدار بهره برداری خارج شدند.

وی گفت : با تلاش و پیگیری‌های انجام شده شبکه آبرسانی ۲۰ روستا در مدار بهره برداری قرار گرفته و برای ۳۰ روستای دیگر نیز به صورت آبرسانی سیار تامین آب انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: اکنون تمام امکانات و تجهیزات لازم در محل آماده و در صورت فروکش کردن سیلاب در مسیل‌ها و رودخانه‌ها عملیات ترمیم و بازسازی خطوط انتقال آب این روستا‌ها آغاز و در کوتاه‌ترین زمان ممکن شبکه آبرسانی آن‌ها وارد مدار بهره برداری می‌گردد.

شوهانی افزود: با توجه به گزارش‌های دریافتی از مراکز بهداشت شهرستان‌های تابعه و با توجه به بازدید‌های انجام شده از سامانه‌های آبرسانی روستایی و نیز انجام کدورت سنجی، کلرسنجی و نمونه برداری باکتریولوژیکی مشکل خاصی در بحث سلامت آب گزارش و مشاهده نشده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 6 =