مغازه های فعال در بوکان پلمب و به دادستان معرفی می شوند

ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در بوکان مصوب کرد که لیست واحدهای صنفی فعال تهیه و به دادستان شهرستان معرفی شوند.

به گزارش هاناخبر ، در اولین جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سال ۱۳۹۹ که با حضور «لقمان خسروپور» سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان  در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد،تصمیم گرفته شد: اکیپ های متشکل از صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، اتاق اصناف  به طور مستمر در سطح شهر فعال و درصورت عدم تمکین متصدی یا متصدیان صنوف به تعطیلی، نسبت به پلمب آن‌ها اقدام و در صورت نیاز لیست متخلفین تهیه و تحویل دادستان محترم عمومی و انقلاب بوکان گردد.

مشروح مصوبات این جلسه که روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوکان منتشر کرده به شرح زیر است:

1. تشدید آموزش و اطلاع رسانی لازم به منظور تعطیلی بازار (غیر از فعالیت صنوف قبلی اعلام شده) و اطلاع رسانی عمومی با هدف تشویق و ترغیب مردم جهت پیوستن به پویش ۲۹۱۴ «ماندن در خانه» در دستور کار قرار گیرد.

۲. اکیپ های متشکل از صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، اتاق اصناف  به طور مستمر در سطح شهر فعال و درصورت عدم تمکین متصدی یا متصدیان صنوف به تعطیلی، نسبت به پلمب آن‌ها اقدام و در صورت نیاز لیست متخلفین تهیه و تحویل دادستان محترم عمومی و انقلاب بوکان گردد.

۳. در شهر سیمینه ضمن استقرار کانکس، تمهیدات لازم به منظور انجام گندزدایی وسائط نقلیه ورودی صورت پذیرد.

۴. تا پایان نیمه اول فروردین‌‌ماه فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری متوقف و صرفاً برنامه‌ریزی و نوبت دهی برای آژانس‌های تاکسی تلفنی توسط شهرداری صورت پذیرد.

۵. تهیه و تامین آب ژاول مورد نیاز گلوگاه‌های ورودی و نظارت بر کمیت و کیفیت فعالیت سیستم گندزدایی، توسط شهرداری بوکان صورت پذیرد.

۶. کنترل تردد محور ورودی سقز به بوکان به ابتدای حوزه استحفاظی منتقل و بصورت شبانه روزی در آن محل فعال باشد، ضمنا کنترل و پیشگیری از ورود خودروهایی با پلاک شخصی شهرهای مجاور و مسافرین با جدیت و اهتمام ویژه صورت پذیرد.

۷. کنترل محور ورودی شاهین‌دژ به محل سه‌راه شاهین دژ  منتقل، پیشگیری از ورود خودروهایی با پلاک شخصی شهرهای مجاور و مسافرین با اهتمام و جدیت ویژه صورت پذیرد.

۸. شفاف سازی و اطلاع رسانی در خصوص سامانه ۴۰۳۰ صورت پذیرد.

۹. ایجاد گلوگاه در محور مهاباد با مسئولیت اداره راهداری و آب‌ و فاضلاب شهرستان و با همکاری شهرداری بوکان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، مورخ ۴ و ۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ اجرایی شود.

۱۰. آموزش و پرورش و هلال احمر نسبت به انتقال کانکس‌ها به محور سقز وشاهین‌دژ و تحویل به شبکه بهداشت اقدام نمایند.

۱۱. شهرداری بوکان نسبت به ایجاد گلوگاه  گندزدایی در محور سقز و شاهین‌دژ اقدام نماید.

۱۲. ماسک و مواد ضدعفونی کننده در اختیار همه نانوائی‌ها قرار گیرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 6 =