انجام ریزش برداری در ۶۵ مقطع از محور‌های ایلام

شناسهٔ خبر: 2380B37D -
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به اینکه ریزش‌برداری در ۶۵ مقطع از محور‌های استان انجام شد گفت: تردد در تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان جریان دارد.

به گزارش هاناخبر ،

سیدزاهدین چشمه خاور اظهار داشت: با وجود بارش برف و باران در استان و با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی افزود: براساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان طی شبانه روز گذشته در ۱۳ محور ارتباطی از شهر‌های استان بارش برف و باران و کولاک گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: طی شامگاه گذشته ۳۷۳ تن شن و نمک در جاده‌های برفگیر استان پاشیده شد و بیش از ۷۵ کیلومتر عملیات برف‌روبی در محور‌های استان توسط ۷۹ نیروی راهدار درگیر انجام شده است.

چشمه خاور بیان کرد: ۳۲ تیم عملیاتی از راهداری ایلام با ماشین‌آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در سطح جاده‌های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: با وجود بارش برف در گردنه‌ها و جاده‌های مناطق کوهستانی این استان، چون محور قلاجه و تونل آزادی این محور‌ها پاکسازی شده است، می‌طلبد رانندگان برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه‌ای با احتیاط رانندگی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام از ذخیره سازی ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع برف و یخبندان، در ۱۳ راهدارخانه استان خبر داد و یادآور شد: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه‌سازی محل‌هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است.

چشمه خاور ادامه داد: مردم می‌توانند در هنگام سفر‌های زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 8 =