شورای دیواندره تهدید به عدم جمع آوری زباله کرد

شناسهٔ خبر: 238CE885 -
رئیس شورای شهر دیواندره گفت: اگر این شهر از اعتبارات دولتی بی بهره باشد لزومی برای جمع آوری زباله در این شهر نمی بینم.

به گزارش هاناخبر ،

فریدون آقایی اعلام کرد: در بودجه سال 98 شهرداری که در کمیته انطباق نیز به تصویب رسیده حدود دو میلیارد تومان کمک های دولتی به تصویب رسیده است اما در سال 98 در کمیته برنامه ریزی ریالی به شهرداری دیواندره اختصاص نیافت.

رئیس شورای شهر دیواندره ادامه داد: اگر قرار بود مبلغی به این شهرداری داده نشود چرا این بند از مصوبه بودجه تائید شد. کمیته برنامه ریزی در واقع مهمترین جلسه شهرستانی محسوب می شود چرا که نتیجه این جلسات و جمع بندی ها مشخص خواهد کرد که روند توسعه شهرستان به چه شکل انجام خواهد شد و نوع هدف گیری در راستای تحقق برنامه ها به چه سمت خواهد رفت.

وی افزود:  شهر دیواندره نزدیک به 50 درصد جمعیت شهرستان را دارد اما در این کمیته مبلغی به شهرداری دیواندره اختصاص نیافت و با این روند شهرداری توان پرداخت حقوق کارگران را نخواهد داشت و اگر این موضوع تا اواخر هفته آینده به سرانجام نرسد زباله های سطح شهر جمع آوری نخواهد شد.

آقایی گفت: در این ارتباط جلساتی با اعضای شورای شهر برگزار شده است و چند روز پیش نیز نامه ای به شهردار ارسال شد که هرچه زودتر پیگیر این موضوع باشد که چرا مبلغی در این ارتباط به شهرداری دیواندره اختصاص داده نشده است.

وی بیان کرد: از دیگر شهرداری های همسطح شهرداری دیواندره اطلاعاتی را به دست آوردم که هر کدام از آنها از این محل میانگین 4 میلیارد تومان دریافت کرده اند اما شهرداری دیواندره از 75 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی سرمایه ای شهرستان بی بهره است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 7 =