افزایش مبتلایان روزانه کرونا در آذربایجان غربی/ خطر دوباره در کمین است؟!

شناسهٔ خبر: 23B2435D -
دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی از ابتلای ۳۰ نفر به کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبرداد و گفت: بعد از مدت ها میزان ابتلای روزانه به کرونا افزایش یافته است.

به گزارش هاناخبر ،

دکتر سید جلیل موسوی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بستری و ابتلا به کرونا در استان، اظهار کرد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته در استان مورد مثبت کرونایی که منجر به بستری و فوت شود، ثبت نشده اما روند ابتلا و بستری در کشور و استان رو به افزایش است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۳ مورد با تشخیص قطعی مثبت در استان بستری است، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ مورد ابتلای مثبت در استان ثبت شده است.

موسوی ادامه داد: جمع کل مبتلایان به کرونا در استان تاکنون ۳۵۷ هزار و ۹۳۱ مورد است و این افزایش مبتلایان روزانه از ١٢ تیر ماه با ابتلای روزانه ٢٠ نفر آغاز شد در حالی که تا پیش از این تعداد مبتلایان کرونا صفر و یا تک رقمی بود.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی بیان کرد: در حال حاضر تنها دو شهرستان چایپاره و چالدران در وضعیت زرد قرار دارند و مابقی شهرستان هم در وضعیت آبی کرونا هستند.

او در پایان با تاکید بر اهمیت تکمیل واکسیناسیون کرونا گفت: شهروندان باید در تکمیل هر سه دز واکسن کرونا و واجدان شرایط دز چهارم اهتمام داشته باشند و پروتکل های بهداشتی را در مکان های سربسته  که تجمع بالا است رعایت کنند.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 2 =