مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه خبر داد؛

روند رسیدگی به بافت فرسوده سرعت مناسبی ندارد

شناسهٔ خبر: 23F089E0 -
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه روند رسیدگی به بافت فرسوده سرعت مناسبی ندارد، گفت: ساماندهی نقاط بحران کرمانشاه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش هاناخبر ، افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید به آخرین مرحله نظارت و ارزیابی نقاط بحران زا غرب کشور جمع بندی آن در جلسه هم اندیشی کمیت و کیفیت عملکرد و تجهیزات تمامی دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: تیم نظارت و ارزیابی مدیریت بحران غرب کشور متشکل از سه استان کرمانشاه، همدان و کردستان بوده که بازدیدها از استان کردستان شروع شد، تیم‌های کرمانشاه، همدان و کردستان در ابتدا از استان کردستان و استان همدان و در نهایت از استان کرمانشاه بازدید و ارزیابی انجام شد.

وی افزود: در پی روش به کار گرفته شده در مدیریت بحران غرب کشور بسیار هوشمندانه نقاط قوت و ضعف به خوبی در حوزه مدیریت بحران با نگاهی کارشناسانه از تمامی موارد طرح ارزیابی و بررسی در استان کرمانشاه با حضور همگی ارکان اجرایی استان کرمانشاه انجام گرفت.

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه به اقدامات پیشگیرانه اشاره کرد و افزود: طی چند ماه گذشته با برگزاری جلسات متعدد با حضور دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد پیشگیری از بحران استان اقدامات لازم در حوزه لایروبی رودخانه، میزان حجم سدها، بررسی سازه‌ها و تقاطع‌های فاقد گذر آب انجام شده است.

یگانه در ادامه به معضلات امداد رسانی در بافت فرسوده تاکید و خاطرنشان کرد: روند رسیدگی به بافت فرسوده سرعت مناسبی ندارد و شهر کرمانشاه با داشتن ۳۱ درصد بافت فرسوده قرار است با طرح تفصیلی تجمیع زمین‌های مقیاس کوچک به مقیاس بزرگ با حفظ منافع مالکان تبدیل شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 7 =