اجرای طرح "ضیافت ۱۴۰۰" در بازار کرمانشاه

شناسهٔ خبر: 2464D08A -
رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی کرمانشاه از اجرای طرح "ضیافت ۱۴۰۰" در بازار کرمانشاه با هدف نظارت بر بازار ماه رمضان و پیشگیری از بروز تخلف در عرضه اقلام پرمصرف مورد نیاز مردم خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

گودرز فهیمی رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای برخی از کالا‌ها و خصوصا مواد غذایی مورد نیاز مردم، گفت : در همین راستا طرح تشدید نظارت با عنوان "ضیافت ۱۴۰۰" از ۲۱ فروردین ماه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

او گفت : اولویت این طرح نظارتی با کالا‌های پر تقاضا در این ایام مانند برنج، شکر، روغن، مواد پروتئینی، خرما، زولبیا و بامیه و سبزیجات است.

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت در قالب گشت‌های مشترک با همکاری سازمان صمت، بازرسی و نظارت اتاق اصناف، مرکز بهداشت و... انجام می‌شود، افزود: گشت‌ها در دو شیفت صبح و بعدازظهر بر بازار نظارت خواهند داشت.

فهیمی افزود: هدف از تشدید نظارت پیشگیری از هرگونه تخلف در عرضه کالا‌های پر مصرف مورد نیاز مردم، گرانفروشی، کم فروشی، رعایت نکردن موازین بهداشتی و ... است و این طرح در سراسر شهرستان‌های استان نیز انجام می‌شود.

او با اشاره به تلاش دستگاه‌های نظارتی برای اینکه مردم بازاری آرام و کم تخلف را در ماه رمضان تجربه کنند، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با سامانه تلفنی ۱۲۴ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ در میان بگذارند .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 5 =