انجام بیش از هزار بازرسی از واحد‌های صنفی کردستان

شناسهٔ خبر: 251F98A3 -
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت:از ۲۲ مرداد ماه امسال، هزار و ۵۵۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در بازار‌های استان انجام شده است.

به گزارش هاناخبر ، محمد دره وزمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ۲۲ مرداد ماه امسال تا ۵ شهریورماه در مجموع یک هزار و ۵۵۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در بازار‌های استان انجام شده است.

او با بیان اینکه در این بازرسی ها ۴۱ مورد تخلف کشف شد افزود: ۳۷ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه عمده این تخلفات شامل گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است، گفت: از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۷۹ مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آن‌ها ۱۰ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دره وزمی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی و عدم درج قیمت واحد‌های مختلف صنفی، مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 2 =