تاریخ سازی کشتی‌گیر کردستانی در رقابت‌های جهانی

شناسهٔ خبر: 26AD756B -
"محمدمبین عظیمی" کشتی‌گیر ملی‌پوش کردستانی قهرمان جهان شد و اولین مدال طلای تاریخ کشتی آزاد جوانان استان کردستان در رقابت‌های جهانی را کسب کرد.

به گزارش هاناخبر ، کشتی‌گیر ملی‌پوش کردستانی، در دیدار فینال حریف قزاقستانی خود "رضابک آیتموخان" را با نتیجه ۵ - ۴  شکست داد و اولین مدال طلای جهانی خود و تاریخ کشتی آزاد کردستان را بدست آورد.

‍در پی کسب اولین مدال طلای استان کردستان در رقابت های قهرمانی کشتی آزاد جوانان جهان توسط کشتی گیر کردستانی؛ سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان پیام تبریکی صادر کرد:

«آمنه غلام ویسی» با صدور پیامی قهرمانی محمدمبین عظیمی در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان را تبریک گفت.

در متن پیام سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان آمده است؛

درخشش دلاور کردستانی در رقابت‌های جهانی و کسب طلای ارزشمند نماینده شایسته استان در تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان که اولین مدال طلای قهرمانی جوانان جهان در تاریخ کشتی آزاد استان بود، دل مردم و جامعه ورزش کردستان را شاد کرد.

این ورزشکار کردستانی که با اخلاق خود منش پهلوانی را با روحیه قهرمانی جمع کرده است، با کسب دو عنوان قهرمانی در کمتر از دو ماه، نوید بخش آینده ایی درخشان برای خود و کشتی استان شده و اسوه ایی شایسته برای جوانان این مرز و بوم است.

اینجانب درخشش دوباره «محمدمبین عظیمی» فرزند برومند کردستان و کسب طلای رقابت‌های جهانی جوانان را به ملت شریف ایران و استان، جامعه ورزشی کردستان به ویژه خانواده بزرگ کشتی استان و شهرستان سقز و همچنین مربیان و اعضای خانواده وی که همواره در کنار وی و حامی این قهرمان کردستانی بوده‌اند، تبریک و تهنیت عرض نموده و ادامه موفقیت این دلاور و سایر جوانان و قهرمانان کردستانی در تمامی عرصه های مختلف ملی و فراملی را از خداوند منان خواستارم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 3 =