رپورتاژ

خدمات 360 درجه دیجیتال مارکتینگ شمس در مرکز فناوری فردا

شناسهٔ خبر: 26E1C446 -
آژانس شمس در پارک فناوری فردا واقع در بلوار نیروی زمینی تهران فعالیت خود را آغاز کرد. شمس نیز به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در این مرکز مستقر شده است.

به گزارش هاناخبر ، آژانس شمس در پارک فناوری فردا واقع در بلوار نیروی زمینی تهران فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت ها و استارتاپ های متنوع و متعددی در پارک فن آوری فردا خدمات خود را ارائه می دهند. شمس نیز به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در این مرکز مستقر شده است.

آژانس شمس، به مشاغل اینترنتی کمک می کند تا در فضای وب بیشتر شناخته شوند و بیزینس خود را گسترش داده و به فروش بیشتری برسند. به علاوه با به کارگیری راه حل های خلاقانه موجب پیشی گرفتن یک تجارت از رقبا می شود. در این راستا اعضای شمس که از متخصصین با تجربه حوزه مارکتینگ هستند، استراتژی هایی کارآمد به هر نوع بیزینس ارائه می دهند. در ادامه بیشتر به معرفی این آژانس و شرح خدمات آن پرداخته شده است.

آشنایی با آژانس دیجیتال مارکتینگ شمس

آژانس دیجیتال مارکتینگ شمس به برندینگ و معرفی محصول و یا خدمات کسب و کار شما در فضای آنلاین می پردازد. لذا از بهترین و موثرترین روش ها که در طی سالها تجربه کسب شده استفاده می کند تا برترین نتایج حاصل شود. 

شعار مجموعه شمس "از ایده تا اجرا" است. به این معنی که به هر نوع تجارتی از تدوین بیزینس پلن گرفته تا اجرا مشاوره می دهد. در واقع ارائه بیزینس پلن- که گام مهم و اساسی برای شروع به کار یک تجارت است و نقش مهمی در موفقیت هر تجارت ایفا می کند- شمس را از دیگر آژانس های دیجیتال مارکتینگ متمایز ساخته است.

خدمات 360 درجه شمس به خصوص برای افراد کارآفرین می تواند بسیار مفید و حائز اهمیت باشد. چرا که متخصصین بازاریابی دیجیتال شمس، با تجربه و توانایی خود می توانند افراد تازه کار به هر فیلد کاری را به خوبی راهنمایی کرده و از سردرگمی دور کنند. به این ترتیب، شمس، از اتلاف هزینه و انرژی که در اثر آزمون و خطا به وجود می آید جلوگیری می کند و کسب و کارها با سرعت بیشتری می توانند به اهداف خود برسند. 

پس از معرفی اولیه کسب و کار در فضای مجازی به منظور بهبود شرایط فعلی کسب و کار، خدمات تاثیر گذار و پر بازده ارائه و اجرا می شود تا در نهایت، اهداف بلند مدت بیزنس ها محقق شود. متخصصین شمس در جهت افزایش بازدهی و فروش، جدیدترین ابزار و تکنیک ها را به کار می گیرند. بنابراین شمس از ایده (بیزینس پلن) تا اجرای (درآمدزایی) همه ی فازهای پروژه، مشتریان خود را همراهی می کند.

خدمات آژانس شمس شامل چه مواردی است؟

شمس با هدف «گسترش کسب و کار، توام با کاهش هزینه» سرویس های خود را عرضه می کند. همواره با بررسی همه جانبه فضای هر کسب و کار، راهکارهایی با حداقل هزینه و حداکثر بازده در پیش گرفته می شود.

حوزه های فعالیت آژانس شمس به قرار زیر است:

  • طراحی و توسعه وب سایت و اپلیکیشن
  • سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
  • خدمات رپورتاژ آگهی
  • تدوین استراتژی و تقویم محتوایی برای رسانه‌های هر تجارت
  • بازاریابی و تولید محتوای متنی، تصویری و صوتی متناسب با اهداف بازاریابی هر کسب و کار
  • طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی
  • تبلیغات آنلاین (شامل کلیکی، شبکه‌های اجتماعی، گوگل ادز)
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • خدمات هاستینگ و میزبانی وب

خدمات 360 درجه آژانس دیجیتال مارکتینگ شمس این فرصت را به کسب و کارها می دهد تا با خیال راحت تمام بخش های پروژه را به دست متخصصان کاربلد بسپارند و علاوه بر این، خدمات کامل این مجموعه، کسب و کارها را در مدیریت بهتر پروژه و کاهش هزینه ها کمک می کند.

آژانس شمس عموما طبق توانایی و نیاز مشتریان به آنها سرویس های لازم را ارائه می کند. بنابراین مشتریان طبق بودجه و چشم اندازی که دارند می توانند از سرویس های این آژانس بهره مند شوند. البته استفاده از عمده خدمات شمس، تضمین بیشتری برای تحقق موفقیت است. 

با سپردن کسب و کار خود به آژانس شمس می توانید با اطمینان خاطر بیشتری در حوزه دیجیتال گام برداشته و شاهد رشد تجارت خود باشید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 4 =