۲۲ مصدوم بر اثر برخورد اتوبوس با کمپرسی در آزادراه تبریز - زنجان

شناسهٔ خبر: 27DC2B1F -
برخورد یک دستگاه اتوبوس با کمپرسی در آزادراه تبریز - زنجان در محدوده شهرستان هشترود ۲۲ نفر مصدوم شدند.

به گزارش هاناخبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، این حادثه ساعت ۵.۲۵ صبح امروز چهارشنبه در کیلومتر ۱۱۵ آزادراه پیامبر اعظم (تبریز-زنجان) رخ داد.

طبق گزارش دریافتی از سامانه مدیریت حوادث و سوانح (EOC) هلال احمر، اتوبوس حادثه دیده ۲۸ نفر و کمپرسی یک سرنشین داشت که ۲۲ نفر از مسافران اتوبوس دچار مصدومیت شدند.

هشت نفر از مصدومان توسط آمبولانس جمعیت هلال‌احمر چاراویماق و هشترود به بیمارستان امام حسین ع هشترود اعزام و دیگر مصدومان نیز از طریق اورژانس به نزدیک ترین بیمارستان ها منتقل شدند.

وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در باره این تصادف گفت: مصدومان حادثه تحت اقدامات درمانی به بیمارستان امام حسین (ع) هشترود انتقال یافتند و حال عمومی مصدومان مساعد است.

 آزادراه تبریز - زنجان که با عنوان آزادراه پیامبر اعظم(ص) نامگذاری شده، قسمتی از آزادراه تهران - قزوین - زنجان - تبریز - بازرگان و بخشی از راه ابریشم به شمار می رود که عملیات ساخت آن از سال ۱۳۷۵ آغاز شده است.

این آزادراه که نخستین آزادراه کوهستانی است ۲۸۵ کیلومتر طول دارد و در مواقع بارانی و برفی، حوادث رانندگی در آن بیشتر می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 6 =