اعطای اسناد اراضی کشاورزی به کشاورزان نقده

در اجرای تفاهم نامه همکاری وزارت جهادکشاورزی و سازمان ثبت اسناد کشور،اسناد تک برگی اراضی کشاورزی تحویل کشاورزان روستای علی ملک شهرستان نقده شد.

به گزارش هاناخبر ،مدیر جهادکشاورزی نقده در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر گفت : اجرای صحیح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ ها، قوانین مرتبط با اجرای حدنگاری و رفع تداخلات اراضی و همچنین ایجاد بسترهای لازم برای سنددار شدن زمین های کشاورزان، از اصلی‌ترین اولویت‌ های مدیریت جهاد کشاورزی نقده است.

سید کریم ابراهیم زاده ادامه داد : در ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت ‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور بر این موضوع تاکید شده که وزارت جهاد کشاورزی با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به رفع تداخل اجرای قوانین و مقررات موازی در  پلاک های اراضی در سطح کشور اقدام کند که با اجرای این امر نسبت به تثبیت مالکیت دولت در عرصه ‌های منابع ملی و دولتی و همچنین صدور اسناد کشاورزی برای کشاورزان و تولیدکنندگان اقدام می‌شود.

ابراهیم زاده تاکید کرد : تثبیت مالکیت، افزایش ارزش اراضی، تسهیل سرمایه گذاری، کاهش دعاوی و پرونده های قضایی در خصوص اراضی ، جلوگیری از تغییرکاربری غیر مجاز ، اجرای الگوی کشت و ... از مهمترین مزایای رفع تداخلات و صدور اسناد اراضی کشاورزی است.

مدیر جهادکشاورزی نقده افزود: شهرستان نقده از شهرستان های پیشرو در بحث رفع تداخلات و صدور اسناد کشاورزی بوده و صدور اسناد تک برگ برای تمامی اراضی کشاورزی شهرستان با جدیت پیگیری و ادامه دارد.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 3 =