مدیر ستاد اقامه نماز کردستان:

لزوم توجه متولیان امر به ساماندهی نمازخانه‌های بین‌راهی کردستان

شناسهٔ خبر: 2888E05C -
مدیر ستاد اقامه نماز کردستان توجه به ساماندهی نمازخانه‌های بین‌راهی را توسط متولیان امر ضروری دانست.

به گزارش هاناخبر ، اکبر عظیمی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز کردستان در سنندج، اظهار کرد: در حوزه نمازخانه‌های بین‌راهی باید توجه ویژه‌ای در برنامه‌های مالی سالانه و احداث آن در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: در این حوزه کردستان در حال حاضر، نسبت به استان‌های دیگر وضعیت مناسبی ندارد.

عظیمی ادامه داد: در ترغیب نسل نو به نماز؛ خانواده، مدرسه، مسجد و دانشگاه تأثیر مستقیم دارد و امیدواریم بتوانیم در اجرای این ارکان، حضور مؤثری ایفا کنیم.

وی بیان کرد: لازم است که همه زمینه‌های لازم برای تقویت اعتقادات این نسل توسط تمام مسؤولان فراهم شود.

مدیر ستاد اقامه نماز کردستان اذعان کرد: برنامه‌های آموزشی و تبلیغی برای والدین در این زمینه هم می‌تواند موفق عمل کند و تا حدود زیادی راهبرد ما را به پیش ببرد.

عظیمی گفت: تمام تلاش هیأت امنا در مساجد هم به آراستگی ظاهری مسجد معطوف شده و برای حفظ نظم و انضباط، از حضور گسترده نوجوانان و کودکان استقبالی نمی‌شود.

وی تصریح کرد: بسیاری از کارهای تبلیغی را می‌شود در سایه پیوند مسجد با نسل نوجوان و جوان انجام داد، و نمازخانه‌ها و وضوخانه‌های ادارات مشکلات و کم و کاستی‌های دارند که می‌توان به راحتی آنها را رفع کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز کردستان خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌های بومی و ابتکاری برای استان‌ها در نظر گرفته شده که با استفاده از منابع استانی انجام می‌شود و با وجود اینکه در استان در ابتدای سال یک سری برنامه تدوین و ارائه شده، اما هنوز اجرای آن صورت نگرفته که در این راستا نیاز به همت استانی است.

عظیمی گفت: رهبر معظم انقلاب هر ساله دو پیام ویژه برای حج و نماز دارند که باید با رفتار خود، بیانگر عمل به این فرموده رهبر معظم انقلاب باشیم که در درجه اول تمام مسؤولان مورد خطاب این پیام هستند و ستاد اقامه نماز به تنهایی ظرفیت پیاده کردن همه برنامه‌ها را ندارد.

وی در پایان گفت: قدردانی و تجلیل از اقشار مختلف مردمی فعال در عرصه نماز از جمله برنامه‌های این اجلاسیه است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 4 =