مدیران دستگاه های اجرایی حق مرخصی ندارند/ اعمال محدودیت ویژه تردد در سردشت

شناسهٔ خبر: 28CB6FE4 -
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید در آماده باش کامل باشند، گفت: هیچ مدیری حق ندارد به مرخصی برود و کسانی هم که از قبل مرخصی گرفته اند لغو می شود.

به گزارش هاناخبر ،

محمدمهدی شهریاری در هشتمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا تاکید کرد: محدودیت های بیشتری در مبادی ورودی و خروجی استان بویژه شهرهای سردشت، بوکان و شاهین دژ اعمال  می شود.

او تصریح کرد: هر محدودیت و ممنوعیتی که دانشگاه علوم پزشکی برای قطع کردن زنجیره انتقال بیماری کرونا تشخیص بدهد اجرا می شود.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: کماکان از مردم خواهش می کنیم تا از تردد های غیرضروری خودداری نموده و از منازلشان خارج نشوند.

شهریاری تعطیلی پمپ بنزین، نانوایی ها و سوپرمارکت ها را شایعه دانست و گفت: این مراکز با قدرت به کارشان ادامه می دهند و هرگونه خبر تعطیلی تکذیب می شود.

او در ادامه با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده با شرکت بیمه گزار برای بیمه اماکن روستایی در ۲۰ کیلومتر نوار مرزی در استان گفت: پس از بررسی بخشی از واحدهای خسارت دیده اماکن روستایی زلزله زدگان قطور، مبلغ ۵ میلیارد تومان به حساب مالکین واحدهای تعیین خسارت شده پرداخت شد.

شهریاری افزود: این مبالغ واریزی فعلا قابل برداشت نیست و با شروع عملیات عمرانی جهت ساخت مسکن قابلیت برداشت را دارد.

وی ادامه داد: مراحل بررسی میزان خسارت واحدهای آسیب دیده به سرعت از سوی شرکت بیمه گزار در حال انجام است و به محض اتمام بررسی ها میزان خسارت برآورد شده به حساب مالکین واریز می شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: علیرغم اینکه بخشی ازتولید اقلامی چون دستکش و ضدعفونی کننده توسط وزارت بهداشت در کشور توزیع می شود در ستاد مصوب شد که اولویت برای تولیدات استانی، مردم آذربایجان غربی هستند و تا نیاز مردم استان تامین نشده به سایر استانها ارسال نشود.

او با اشاره به شرایط سخت جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر به دستگاه های متولی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد شهید و سازمان برنامه و بودجه دستور داد برای جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر اقلام مورد نیاز بهداشتی تهیه شود.

شهریاری تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهرستان سردشت بیش از ۴۰۰ جانباز شیمیایی با شرایط حاد زندگی می کنند لذا علاوه بر توزیع اقلامی بهداشتی و ضدعفونی کننده برای این عزیزان، محدودیت های ویژه تردد نیز به شهرستان سردشت اعمال می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 5 =