شهردار تکاب منصوب شد

شناسهٔ خبر: 28F3833A -
استاندار آذربایجان غربی با صدور حکمی، «ناصح محمد خانی» را به عنوان شهردار تکاب منصوب کرد.

به گزارش هاناخبر ، «محمد مهدی شهریاری» استاندار آذربایجان غربی روز شنبه پنج تیرماه حکم انتصاب «ناصح محمد خانی» را به عنوان شهردار تکاب امضا و ابلاغ کرد.

محمد خانی یازده خردادماه امسال با پنج رای شورای شهر تکاب به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

در بخشی از حکم انتصاب وی آمده است: در اجرای تبصره 3ماده 80 قانون تشکیلات ،وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران با آخرین اصلاحات و الحاقات مورخ 1396/4/30 مجلس شورای اسلامی و بنا به پیشنهاد شماره 9 مورخ 11/3/ 98 شورای اسلامی شهر تکاب، به موجب این حکم به عنوان شهردار شهر تکاب تعیین و منصوب می شوید.

محمدخانی در طول دوران مدیریت خویش در شهرداری های زرینه و دیواندره با تغییرات اساسی در سیمای شهری و بالابردن کیفیت خدمات، سهولت دسترسی شهروندان به خدمات مورد نیاز همواره نشان داده است که یکی از مردمی ترین شهرداران در شمالغرب کشور بوده است. بصورتی که شاهد بودیم پس از دوبار استعفا از شهرداری دیواندره در اوج محبوبیت بسیاری از شهروندان برایش اشک می ریختند.
 ناصح محمدخانی که در نظر سنجی  یکی از پر مخاطب ترین کانال های خبری  با رضایت بیش از 98درصدی مردم مواجه شد در طول دوران شهرداری خویش در دو شهر زرینه و دیواندره با احساس رضایت شهروندان از محیط شهر و خدماتی که شهرداری ارائه می‌داد، عامل مهمی در جهت ایجاد انگیزه در مردم برای مشارکت در توسعه شهری و بهبود کیفیت محل سکونت خویش بود که طرح مهم چوارقاش (جهت مشاهده خبر اینجا کلیک کنید) از آرزوهای دیرینه شهروندان دیواندره یکی از مهمترین یادگارهای دوران مدیریت وی حداقل تا یکی دوقرن آینده خواهد بود.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 9 =