استاندار کردستان:

خیریه‌های فعال در کردستان باید تجمیع شوند

شناسهٔ خبر: 293AD2A2 -
استاندار کردستان بر ضرورت تجمیع بخش بزرگی از نهادها و مؤسسات خیریه برای ایجاد هماهنگی و افزایش خدمت رسانی به محرومین و اقشار نیازمند در استان تأکید کرد.

به گزارش هاناخبر ، اسماعیل زارعی کوشا پنج شنبه شب در نشست شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: تجمیع نهادهای خیّریه و ایجاد هماهنگی میان آنها باعث ارائه خدمت عادلانه و یکسان میان نیازمندان می‌شود و از برخورداری بیشتر عده‌ای از کمک‌های مردمی جلوگیری می‌کند.

وی افزود: فعالیت مؤسسات خیّریه باید نظم و نظام مشخصی داشته باشد و اگر این مهم تحقق پیدا کند از ورود افرادی که به واقع دنبال کارهای عام المنفعه نیستند به این وادی جلوگیری خواهد شد.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: مردم کردستان بسیار مهربان و نوع دوست هستند و علیرغم درآمد کم نسبت به میانگین کشوری به امور خداپسندانه توجه ویژه دارند و ما باید تسهیل کننده این مسیر برای آنان باشیم.

زارعی کوشا بر ضرورت تجمیع بخش بزرگی از نهادها و مؤسسات خیریه برای ایجاد هماهنگی و افزایش خدمت رسانی به محرومین و اقشار نیازمند در استان تأکید کرد.

وی اظهار داشت: اطلاع رسانی کارهای خیّریه افزایش مشارکت‌های مردمی را به دنبال دارد.

استاندار کردستان تصریح کرد: علاوه بر تأمین معیشت و رفع دغدغه اقتصادی اقشار محروم، ایجاد فضای شاد برای مردم در این شرایط مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 6 =