صعود تیم ساکا پخش سقز به به لیگ دسته یک فوتسال کشور

شناسهٔ خبر: 294F0EE8 -
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: مرحله نهایی رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم کشور دیشب در سقز به پایان رسید و تیم ساکا پخش سقز شگفتی ساز مسابقات با 13 امتیاز صدرنشین شد و به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

به گزارش هاناخبر ،

حامد جولایی در گفتگو با خبرنگار هاناخبر اظهار کرد: مرحله نهایی رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور دیشب با حضور شش تیم در سالن دو هزار نفره شهید آبدرم شهرستان سقز به پایان رسید.

وی گفت: ساکا پخش سقز نماینده کردستان در گروه اول با تیم های مارون کهگیلویه و بویراحمد، دانشکده سما دزفول، امیرکبیر کاشان، شهید فرهادی اهواز و شهروند نوین سورک هم گروه بود.

وی ادامه داد: تیم ساکا پخش سقز با انجام بازی های قدرتمند و مطلوب در مقابل حریفان خود توانست امتیاز های خوبی کسب کند و از تمامی تیم ها یکی پس از دیگری عبور کرد.

جولایی بیان کرد: نماینده استان کردستان در آخرین بازی خود که با حضور مسئولین شهرستان و تماشاچیان علاقمند سقزی همراه بود در مقابل تیم دانشگاه سما دزفول قرار گرفت و با شکست شش بر سه این تیم توانست به لیگ دسته یک باشگاه های کشور صعود کند.

به گزارش هاناخبر؛  تیم ساکا پخش سقز با ترکیب سعید طالب کریمی، شورش کریمی، علیرضا نظری، ریبوار غازی، یاسین عبدکانی، کیوان حسنی، هادی بیابانی، فردین احمدی، بیژن زیادی، رامین نوروزی، کریم مهدی زاده، واحد مروت، محمد شاهسون، سینا قادری در این مرحله از رقابت ها به میدان رفت.

اقبال دهزنی سرپرست، حاتم شریفی و رزگار احمدی به عنوان سرمربی و مربی نماینده استان کردستان را در این رقابت ها هدایت و همراهی می کردند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 2 =