جشن گلریزان در بوکان برگزار می شود

شناسهٔ خبر: 29913D7F -
رئیس دادگستری شهرستان بوکان گفت: 30 فروردین ماه جشن گلریزان به صورت عمومی در شهرستان بوکان به هدف جمع آوری کمک برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد برگزار می شود.

به گزارش هاناخبر ، «محسن محمدخواه» رئیس دادگستری شهرستان بوکان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 30 فروردین ماه جشن گلریزان به صورت عمومی در شهرستان بوکان به هدف جمع آوری کمک برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: رسانه های بوکان تا به امروز نقش مثبت و تاثیرگذاری در سطح شهر داشته اند و انتظار می رود با ترغیب و تشویق شهروندان ما را در برگزاری باشکوه این جشن و جمع اوری کمکی مناسب نیز یاری کنند.

«علی زاهد» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوکان نیز گفت: تمامی کمکهای جمع آوری شده در این جشن صرف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، مهریه، بدهکاران مالی غیر از کلاهبرداری و پرداخت دیه ناشی از حوادثی چون تصادف می شود.

«محمد رحمانی» رئیس زندان  بوکان نیز تاکید کرد: تمامی کمکهای جمع آوری شده در این جشن  فقط صرف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد بوکان می شود.

وی افزود: نباید از یاد برد که حضور یک فرد در زندان، مساوی با ده ها آسیب اجتماعی است که گریبان خانواده این فرد را می گیرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 6 =