کسب ۷ مدال برتر ورزشکاران کردستانی در سه مسابقه ملی

شناسهٔ خبر: 29D9D448 -
ورزشکاران کردستان در مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، رقابت‌های کشوری دوومیدانی و رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور ۷ مدال برتر کسب کردند.

به گزارش هاناخبر ، در رقابت‌های پرس سینه بدون لوازم، انتخابی تیم ملی با حضور ورزشکاران سراسر کشور در چهار رده سنی و به مدت چهار روز در زنجان برگزار شد.

در این رقابت‌ها «مهیار راه هدایت» در وزن ۱۲۰+ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان با اقتدار مقام اول و نشان طلا را برای استان کردستان به ارمغان آورد.

همچنین عثمان مهران در رده سنی پیشکسوتان وزن ۹۳ کیلوگرم هم به مدال طلا دست یافت، محسن افشاریان در وزن ۵۹ کیلوگرم پیشکسوتان صاحب مدال نقره شد و جلیل مسرو دیگر ورزشکار پیشکسوت کردستانی مدال برنز را آز آن خود کرد.

گفتنی است؛ تیم پرس سینه استان کردستان با ۸ ورزشکار با سرپرستی «رسول، ولی پور» در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد. تیم دوومیدانی استان کردستان در رقابت‌های انتخابی و قهرمانی تیم ملی نوجوانان کشور که به میزبانی تهران برگزار شد توانست دو نشان برنز را کسب کنند. 

 

کسب ۲ مدال دوندگان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

تیم دوومیدانی استان کردستان در رقابت‌های انتخابی و قهرمانی تیم ملی نوجوانان کشور که به میزبانی تهران برگزار شد توانست دو نشان برنز را کسب کنند.  

در ماده ۱۰۰ متر سرعت «رامان پیری» نماینده استان کردستان توانست با ثبت رکورد ۱۲.۲۰ ثانیه عنوان سوم و نشان برنز را به خود اختصاص دهد.

همچنین در ماده ۸۰۰ متر نیز مانی جولائی دیگر نماینده استان موفق شد با ثبت رکورد دو دقیقه و پنج صدم ثانیه جایگاه سوم را تصاحب کند و نشان برنز دریافت کرد. 

گفتنی است؛ مسابقات دوومیدانی قهرمانی و انتخابی رده سنی نوجوانان کشور با حضور دوندگان سراسر کشور طی دو روز به میزبانی تهران و در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

 

مدال طلای دسته ۶۱ کیلوگرم بر سینه وزنه‌بردار کردستانی

میلاد رضایی ورزشکار کردستانی رشته وزنه‌برداری در دسته ۶۱ کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور که به میزبانی ایلام در حال برگزاری است توانست نشان زرین طلا و عنوان قهرمانی ایران را کسب کند.

در حرکت یکضرب وزنه ۱۱۴ کیلوگرمی را بالای سر برد و در حرکت دوضرب نیز وزنه ۱۲۷ کیلوگرمی را مهار کرد و در مجموع حرکات تکضرب و دوضرب با ۲۴۱ کیلوگرم با اقتدار جایگاه قهرمانی و ۳ مدال زرین طلا را کسب کرد.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان ایران با حضور ۱۳۱ وزنه‌بردار به نمایندگی از ۲۸ استان سراسر کشور از دیروز به میزبانی ایلام آغاز شده است و تا ۱۱ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 1 =