کمک 16 میلیارد تومان خیران کردستانی برای احداث 45 مدرسه

شناسهٔ خبر: 3063F3FD -
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کردستان گفت: طی سال گذشته خیران مدرسه ساز کردستان 16 میلیارد تومان برای احداث 45 مدرسه در سطح استان هزینه کردند.

به گزارش هاناخبر ،

ابراهیم حسامی اظهار کرد: سال گذشته در مجموع ۶۵ پروژه آموزشی (مدرسه) از سوی مجمع خیرین مدرسه ساز استان و مشارکت خیرین در دست احداث بود که ۴۵ مورد از این تعداد تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شد.

وی با بیان اینکه برای احداث این تعداد پروژه 16 میلیارد تومان هزینه شد، افزود: بیشترین تعداد مدارس احداث شده توسط خیرین در شهرستان‌های مریوان، سروآباد، سنندج و سقز بوده است و ۲۰ پروژه باقی مانده نیز هم‌اکنون در دست احداث قرار دارد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کردستان ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده علاوه بر 20 پروژه باقی مانده از سال گذشته 30 پروژه خیرساز دیگر نیز در استان برای سال جاری در دست احداث قرار دارد و تلاش می‌شود تا پایان سال جاری تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شود.

حسامی یادآور شد: مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی نشان می‌دهد علیرغم مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد امر مقدس مدرسه سازی از سوی خیرین در استان و کشور و حتی ایرانیان مقیم خارج از کشور تداوم دارد و خیرین تلاش دارند مشکل مدرسه سازی را در سطح استان در چند سال آینده حل کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 8 =