سرپل ذهاب همچنان در وضعیت کرونایی قرمز و پر خطر است

شناسهٔ خبر: 3065CBB1 -
معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب گفت: روند ابتلای بیماران مثبت سرپایی و بستری در شهرستان که از چند هفته گذشته آغاز شده سیر صعودی دارد.

به گزارش هاناخبر ،

دکتر محسن مرادی گفت:در بیمارستان شهدای شهرستان سرپل ذهاب تاکنون کمبود تخت نداشته ایم هرچند در برخی از روز‌ها به علت تعداد شمار و افزایش بستری‌های مثبت مشکل تخت برای دقایقی به وجود آمده، اما سریع مرتفع شده است.

او افزود: پیش بینی ما این است که سیر صعودی تعداد مبتلایان به بیماری همچنان تا ۲هفته آینده ادامه دارد و همچنان در پیک پنجم در شرایط خطرناکی هستیم.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب بیان داشت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک بهداشتی، فاصله گرفتن از دیگران، عدم حضور در تجمعات و عدم خروج از منزل جز در موارد ضرورت همچنان بهترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

او گفت:کسانی که علایم بیماری‌های ویروسی و یا کرونا را دارند بنا را بر کرونا گذاشته و بلافاصله خودرا در منزل قرنطینه کرده و در صورت بدشدن اوضاع به بیمارستان مراجعه کنند.

مرادی ادامه داد: راه رهایی بخش از ویروس کرونا انجام واکسیناسیون عمومی است که امید است با استقبال مردم فهیم شهرستان واکسیناسیون با حجم بالای روزانه انجام شود که ایمنی لازم در شهرستان ایجاد شود.

او اظهار داشت: در کنار واکسیناسیون حتما رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور کار مردم باشد تا شهرستان هر چه سریعتر از پیک پنجم شیوع کرونا که شدت آن ازپیک‌های قبلی بسیار بیشتر است، عبور کند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 9 =