توزیع یک‌هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در آذربایجان‌شرقی

شناسهٔ خبر: 3090DDC1 -
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: یک‌هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و مواد غذایی در سطح شهر‌های مختلف استان و محلات حاشیه‌ای و آسیب‌پذیر توزیع شد.

به گزارش هاناخبر ،

حجت الاسلام برگی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در یکصد و نود و سومین جلسه علنی شورای شهر تبریز با اشاره به اقدامات این شورا در روز‌های کرونایی،گفت: با مساعدت تعدادی از خیرین استان و هماهنگی با صنف نانوایان از ۱۵۰ روز قبل توزیع نان صلواتی هر روز در یکی از محلات محروم شهرستان‌های استان آغاز شده و این کار برای کمک به مشکلات معیشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

او گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و کمک به مردم اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک در ۵ نقطه تبریز، توزیع یک هزار و ۳۰۰ دست لباس گان در مراکز درمانی و بیمارستانی استان کرده است.

او افزود:ذبح ۳۸ راس دام سبک و ۲ راس دام سنگین و توزیع بیش از ۵۰۰ بسته گوشت گرم بهداشتی و توزیع یک ‌هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و مواد غذایی از دیگر فعالیتهای این  شورا است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه این شورا فرا جناحی عمل می‌کند، گفت: حزب و جناح در عملکرد ما جایگاهی ندارد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردم محور بوده و به عنوان نهادی غیردولتی، عمومی و برخاسته از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم بوده و است.

حجت الاسلام برگی از حمایت‌های شهرداری تبریز و شورای اسلامی شهر از شورای تبلیغات اسلامی قدردانی کرد و گفت: تمامی سازمان‌ها و نهاد‌های استان برادرانه و فرا سازمانی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همکاری می‌کنند.

 دبیری رییس شورای اسلامی تبریز نیز در این جلسه با بیان اینکه شورای اسلامی شهر همانند سابق با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همکاری می‌کند، گفت: کمیسیون فرهنگی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر با شورای تبلیغات اسلامی همکاری خواهد کرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 9 =