تقدیر مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی از مدیر آموزش و پرورش بوکان

مدیر کل کمیته امدادامام خمینی(ره) آذربایجان غربی از عملکرد خیرخواهانه مدیر آموزش و پرورش بوکان تقدیر کرد.

به گزارش هاناخبر ، بدون تردید سلیمان مام عزیزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوکان در طول دوران مدیریت خویش بسیار فراتر از حد انتظار به دور از هرگونه حاشیه توانست با پارادایم  فهم و گفتمانی مشترک و استفاده از نظرات سه رکن معلمان، اولیا و دانش آموزان  به عنوان یکی از موفق ترین و محبوب ترین مدیران بوکانی خود را نشان دهد.

یکی از اقدامات بسیار اساسی و ماندگار مام عزیزی فراهم کردن بستربرای مشارکت خیرین برای كمك 800 ميليون تومانی از طريق تشکیل مرکز نیکوکاری پیوند مدارس و جذب خيرين و تامین لوازم مورد نیاز دانش آموزان از جمله  لباس ، كتاب ، نوشت افزار و كفش برای دانش آموزان بی بضاعت بوکانی و کمک های مستمر مادی به خانواده های این دانش آموزان با حفظ کرامت انسانی آنها بوده است. مجموعه این اقدامات ارزشمند موجب شده که دکتر عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی به آن واکنش نشان دهد و از مام عزیزی تقدیر نماید.

متن این تقدیرنامه به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای سلیمان مام عزیزی
مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستان بوکان
سلام علیکم
پیشرفتهای نهاد آموزش و پرورش در سالهای اخیر به عنوان نمادی از توسعه جامعه اسلامی پاسخگوی بسیاری از آرمان های علمی و فرهنگی ملت بزرگ ایران بوده که در ادامه همین مسیر، تعامل و همکاری های خالصانه جنابعالی با کمیته امداد امام خمینی(ره) بوکان را نیز می توان به عنوان نمونه ای بارز و الگویی روشن از تلاش های جاری در راستای تحقق اهداف مشترک فرهنگی ارزیابی کرد.
لذا اینجانب مدیریت مدبرانه و عنایات ویژه آن برادر ارجمند را نسبت به امور معیشتی و تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت از صمیم قلب ارج نهاده و از خداوند رحمان عزت، سلامت و سربلندی جنابعالی و توفیق خدمتگزاری بیشتر به اولیاء نعم انقلاب اسلامی را برای همگان آرزومندم.

 

                                                                                           با سپاس دکتر سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

مدیر آموزش و پرورش بوکان، دیروز، امروز، فردا

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 9 =