ایجاد 7 هزار شغل برای نیازمندان کردستانی

شناسهٔ خبر: 32B893EE -
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از ایجاد هفت هزار شغل برای مددجویان و نیازمندان کردستانی در سال جاری خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، مدیر کل و اعضای شورای مدیران استان کردستان به مناسبت 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار کردند.
رضا طوسی مدیر کل کمیته امداد استان کردستان در این دیدار عنوان کرد: اثرگذار بودن، بی منت بودن و جهادی بودن خدمات جزو تاکیدات خدمات ارائه شده این نهاد است.
وی افزود: این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون خدمات چشم گیری با هزینه کرد دو هزار میلیارد تومان در زمینه مسکن، اشتغال و توانمندسازی ، بهداشت و درمان و خدمات فرهنگی و تحصیلی به مددجویان و نیازمندان ارائه کرده است.
طوسی گفت: امسال در حدود هزار میلیارد تومان به صورت خدمات بلاعوض به نیازمندان استان پرداخت و هزینه شده است.
وی تصریح کرد: همچنین امسال حدود هفت هزار شغل در سطح استان با هماهنگی کارگروه اشتغال و همکاری بانک های عامل با پرداخت 800 میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: این تسهیلات به کسانی که استعدادسنجی و شناسایی شده اند پرداخت شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ضمن تقدیر و تشکر از مردم نوع دوست استان، عنوان کرد: در جهت کمک به بخشی از نیازهای مددجویان بیش از 200 میلیارد تومان از طریق این نهاد و مراکز نیکوکاری جمع آوری و هزینه شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون 75 هزار خانوار در قالب 160 نفر تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند که از این تعداد 33 خانوار دارای سرپرست زن هستند.
در ادامه دیدار: حجت السلام و المسلین عبدالرضا پور ذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: رضایت مندی خوبی در سطح استان از خدمات کمیته امداد وجود دارد و از تلاش های همه شما امدادگران قدردانی می کنم.
وی افزود: کمیته امداد یکی از پرتعامل ترین دستگاه های استان است که فعالیت و تلاش های آن قابل مشاهده است و خدمات ارزشمندی به اقشار نیازمند و مددجویان ارائه می دهد.


 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 3 =