۱۰ منتخب طرح کتابخوانی "از کجا شروع شد" در آذربایجان‌غربی معرفی شدند

شناسهٔ خبر: 349DDBC3 -
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: ۱۰ منتخب طرح کتابخوانی "از کجا شروع شد" از اعضای کانون های ۶ شهرستان استان معرفی شدند.

به گزارش هاناخبر ، جواد زاهدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: کارن فرح پور و هستی حسن زاده از مرکز شماره یک و سوین نبی لو از مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه، ثنا منسوبی و سامان دودکانلوی میلان از سلماس و آیناز قاسمی به همراه نازنین زهرا شبانلویی از مرکز خوی از جمله این منتخبان هستند.

وی اضافه کرد: علاوه بر آنها، ائلشن محمدپور از پلدشت، سارین راستگو از نقده و کیانا محمد حسین زاده از اشنویه در این طرح رتبه های برگزیده را کسب کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی ادامه داد: در این جشنواره، ۲۰۰ اثر از شهرستان های مختلف آذربایجان غربی به دبیرخانه رسیده بود که ۱۰ اثر شایسته مشخص و معرفی شد.

زاهدی گفت: فراخوان این طرح، آبان سال جاری همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه منتشر  و مهلت ارسال آثار تا ۶ آذر ۱۳۹۹ اعلام شد.

وی افزود: بر اساس این فراخوان، کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ ساله علاقه مند شرکت در این طرح باید خاطرات کوتاه خود را از اولین کتابی که خوانده اند، در چند سطر بر روی برگه ای می نوشتند و تصویر برگه را از طریق فضای مجازی به دبیرخانه طرح ارسال می کردند.

وی اظهار کرد: لوح تقدیر و جوایز برگزیدگان به دلیل شرایط کرونایی از طریق پست به نشانی آنان ارسال می شود.

دهها هزار نفر از کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوده و در شرایط کرونایی، از آموزش ها و جشنواره های این کانون بهره مند شده اند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 6 =