مسابقه قهرمانی موتور کراس در بیجار برگزار شد

شناسهٔ خبر: 34C1348C -
همزمان با هفته نیروی انتظامی مسابقه استانی موتور کراس در بیجار برگزار شد.

به گزارش هاناخبر ، مسابقات قهرمانی موتور کراس در چهار کلاس 250cc ،450cc، کلاس ایرانی و کلاس آزادی با حضور ۴۲ ورزشکار از سطح استان کردستان در پیست موتور کراس بیجار برگزار شد.

در این مسابقه ورزشکاران بسیاری از شهرهای مختلف استان کردستان حضور داشتند و در چهار کلاس مختلف به رقابت پرداختند.

امیر رمضان نیا قهرمان موتور کراس کلاس 250cc  اظهار کرد: این مسابقه به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان بیجار، هیئت موتور سواری و همکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این مسابقات صورت گرفت.

وی افزود: با یاری خدا و تلاش وافری که داشتم توانستم در کلاس ۲۵۰cc مقام این دوره را کسب کنم.

این ورزشکار با استعداد بیجاری در ادامه به تلاش‌های وافر خود اشاره کرد و بیان داشت: از سال ۸۰ به صورت آماتور وارد حرفه موتورسواری شدم و از سال ۸۵ به صورت حرفه‌ای این رشته را ادامه دادم و توانسته‌ام رتبه‌های متعددی در سطح استان و منطقه‌ای کسب کنم و امیدوارم در آینده نزدیک در مسابقات کشوری بتوانم حائز رتبه برتر شوم.

وی به اهمیت ایجاد پیست حرفه‌ای موتور سواری اشاره کرد و گفت: شهرستان بیجار با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهستانی که دارد می‌تواند بهترین فضا برای برپایی مسابقات کشوری باشد و مهمترین مطالبه کشاورزان این رشته نیز ایجاد پیست حرفه‌ای موتور کراس است.

رمضان نیا خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این مسابقات و ایجاد زیرساخت‌های لازم بتوانیم بیجار را به یک قطب گردشگری ورزشی در استان تبدیل کنیم.

گفتنی است؛ در کلاس ۲۵۰cc امیر رمضان نیا از بیجار، آرش باقری از دیواندره و سجاد میرخانی از بیجار به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در کلاس ۴۵۰cc امیر مرادی از دیواندره، دانیال رسولی از سنندج و محمد اردلان از قروه به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

همچنین در کلاس ایرانی کاوه کریم نیا از بیجار، هیمن عبداللهی از بیجار و حسین صادقی از سنندج رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 4 =