بیش از ۱۰۰ پروژه فعال ورزشی ایلام نیازمند نگاه ویژه مسئولان

شناسهٔ خبر: 35C35C98 -
مدیر کل ورزش و جوانان استان از افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی در دهه مبارک فجر امسال در استان ایلام خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ پروژه فعال ورزشی ایلام نیازمند نگاه ویژه مسئولان است.

به گزارش هاناخبر ، شهاب شهبازی در گفت و گو با خبرنگاران، با عنوان برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی توسط این اداره کل در ایام دهه فجر در سطح استان، اظهار کرد: ۱۰ پروژه ورزشی با اعتبار بالغ بر ۲۴۲ میلیارد ۲۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در این ایام افتتاح می شود.

وی افزود: از مهم‌ترین این پروژه ها زمین چمن مصنوعی و زمین چمن بزرگ و یک سالن چند منظوره ورزشی در شهرستانهای هلیلان، ملکشاهی، مهران، آبدانان و بدره است.

شهبازی با بیان اینکه ورزش همگانی نیاز امروز جامعه است، افزود: در حوزه ورزش همگانی، ورزش و جوانان استان با همکاری و همراهی دستگاههای اجرایی از جمله سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان، فرماندهی انتظامی و شورای تامین و استاندار محترم در مناسبتهای مختلف از جمله هفته تربیت بدنی و هفته دفاع مقدس و هفته فراجا و ورزش کارکنان و ورزش صبحگاهی برنامه هایی انجام گرفته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: طرح آمایش در شهرستانهای آبدانان، ایوان و بدره با حضور میدانی مدیران و رییس هیأت مربوطه، بررسی تخصصی ورزش های فعال در آن شهرستان، تجهیز و تعمیر سالن های ورزشی و استعدادیابی نوجوانان و جوانان در حال اجرا می باشد.

شهبازی در ادامه گفت: در حوزه معاونت جوانان خوشبختانه طبق آخرین ارزیابی، استان ایلام بعد از آذربایجان غربی و کرمان به رتبه سوم کشوری دست یابی پیدا کرد و در حوزه پرداخت تسهیلات جایگاه اول کشوری و در مجموع در جایگاه سوم کشور قرار داریم.

شهبازی گفت: از پروژه های بسیار مهم ورزشی در استان، زمین چمن فوتبال شهرستان چوار است که با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری که در دیدار با مسئولان کنگره ۳ هزار شهید استان داشتند، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در آینده نزدیک از سرگرفته می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 6 =