۱۴۱ نفر در دهلران و مهران گرمازده شدند

شناسهٔ خبر: 36307766 -
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از روز گذشته تاکنون تعداد ۱۴۱ نفر به علت گرمازدگی به مراکز درمانی در شهرستان‌های دهلران و مهران مراجعه کرده‌اند.

به گزارش هاناخبر ، دکتر «جاسم محمدی» در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در شهرستان دهلران روز گذشته تعداد ۵۰ نفر و امروز نیز تاکنون ۱۵ نفر به علت گرمازدگی به بیمارستان شهداء مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: هم چنین در این مدت تعداد ۷۶ نفر به علت گرمازدگی در شهرستان مهران به بیمارستان امام حسین(ع) مراجعه نموده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۴۱ نفر که دچار گرمازدگی شده‌اند، ۶ نفر در مراکز درمانی بستری شده و مابقی نیز به صورت سرپایی خدمات درمانی از جمله سرم تراپی را دریافت نموده و با وضعیت مناسب ترخیص شده‌اند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 3 =