همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر؛

از مدیر آموزش وپرورش شهرستان دیواندره به عنوان مدیر برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تقدیر شد

شناسهٔ خبر: 36FDE82E -
همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر در ویژه برنامه ای از از مدیر آموزش وپرورش شهرستان دیواندره به عنوان مدیر برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تقدیر شد.

به گزارش هاناخبر ، از شهرستان دیواندره، همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر در ویژه برنامه ای از مدیر آموزش وپرورش این شهرستان به عنوان مدیر برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تقدیر شد.

 

در این ویژه برنامه که رئیس دفتر آیت ا... شاهرودی نماینده معزز ولی امر مسلمین نیز حضور داشت؛ ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله لحسین(ع) گفت: امر به معروف و نهی از منکر یعنی حرکت در مسیر انبیا، لذا توجه به این ضرورت بسیار مهم اجتماعی سد محکمی در مقابل تمام آسیب های اجتماعی و تلاشی در جهت ایجاد مدینه فاضله است.


وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه کسی که به آمربه معروف و ناهی از منکر است خود باید الگوی عملی باشد گفت: برآیند این جلسات باید اقدامات عملی باشد؛ لذا باید خروجی این جلسات زمینه ساز رشد معنوی در بین ارکان اصلی جامعه شود؛ و اینکه امر به معروف باید در جامعه ظهور یابد؛ چون ظهور این واجب الهی سبب ایجاد خیر و نیکی در جامعه می گردد؛ پس آمر به معروف و ناهی از منکر یعنی قرار گرفتن در جایگاه والایی که زمینه ساز رشد جامعه در تمامی ابعاد است؛ لذا باید مواظب این جایگاه باشیم.

 

گفتنی است در پایان این همایش از دستگاهها و فعالان برتر حوزه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دیواندره تقدیر به عمل آمد؛ که از مدیر آموزش و پرورش دیواندره نیز در همین راستا تقدیر شد

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 3 =