جشنواره تئاتر خیابانی "تبریزیم" بین‌المللی می شود

شناسهٔ خبر: 37170975 -
مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از برگزاری پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی «تبریزیم» در سطح بین‌المللی خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

حسین آذرنیا در نشست خبری پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی «تبریزیم» که عصر امروز در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز برگزار شد، گفت: جشنواره تئاتر خیابانی «تبریزیم» امسال با چهار دوره پیشین خود تفاوت‌هایی خواهد داشت.

وی اعلام کرد: از جمله تفاوت‌های اساسی جشنواره پنجم با دوره های پیشین، بین‌المللی بودن آن است که باعث شده ما از هنرمندان کشورهای مختلف دنیا دعوت کنیم تا برای اجرای نمایش‌های خود به تبریز بیایند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و شهرداری تبریز همچنین بیان کرد: اشکالات دوره‌های پیشین جشنواره به دقت مورد آنالیز و بررسی قرار گرفته‌اند و قطعا دوری از این اشتباهات، پنجمین دوره از جشنواره را بسیار باکیفیت‌تر رقم می‌زند.

وی درباره اهداف این جشنواره تصریح کرد: اگر بتوانیم جشنواره را به اهداف اصلی آن برسانیم، در ارتقا فرهنگ عمومی جامعه تاثیرگذار خواهد بود.

آذرنیا عنوان کرد: برگزاری جشنواره نمایش‌های خیابانی و فضای باز «تبریزیم» در تلطیف فضای جامعه نقش موثری خواهد داشت زیرا ما زمانی را دیده‌ایم که عکاس به راحتی نمی‌توانست از سطح شهر عکس بگیرد.

وی در پایان تاکید کرد: قطعا برگزاری چنین برنامه‌هایی در جهت آن است که اسم تبریز در مجامع بین‌المللی خوش بدرخشد وگرنه هیچ مدیر و مسئولی برای نام حقیقی خود، کار نمی‌کند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 8 =