به گزارش هاناخبر ، عملیات کابلکشی فیبر نوری در مناطق جدید شهرستان نقده با هدف ارائه سرویسهای باند پهن به مشتریان آغاز شده است.
مهدی معماری رئیس اداره مخابرات نقده، با تأکید بر اولویت توسعه زیرساختها اعلام کرد:ارتقای شبکه مخابراتی به ویژه در مناطق جدید شهرستان، از برنامههای محوری این اداره است و با برنامه ریزیهای انجام شده، پروژه کابلکشی فیبر نوری با همت همکاران در حال اجراست تا خدمات ارتباطی پایدار و پرسرعت به شهروندان ارائه شود.
وی افزود:با تلاش شبانه روزی اکیپهای فنی، پروژه توسعه شبکه در نقده پیشرفت چشمگیری داشته و به زودی شاهد راه اندازی سرویسهای نوین مخابراتی در این منطقه خواهیم بود.
رئیس اداره مخابرات نقده همچنین از فعالیت بی وقفه کارکنان و گروههای جهادی این شهرستان تقدیر کرد و گفت: همکارانم با تعهد بالا و بدون وقفه، در حال خدمترسانی به مردم هستند تا تحولات مثبت در حوزه ارتباطات محقق شود.
گفتنی است این اقدامات بخشی از برنامههای کلان مخابرات منطقه برای کاهش شکاف دیجیتالی و افزایش دسترسی به اینترنت پرسرعت در مناطق کمتربرخوردار گزارش شده است.
ارسال نظر