حسینی: محرومیت ساپینتو همدلی‌ استقلال را بیشتر کرد

شناسهٔ خبر: 3794A21D -
کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: محرومیت سرمربی تیم، همدلی و تلاش بازیکنان را برای رسیدن به موفقیت بیشتر کرده است.

به گزارش هاناخبر ، سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال پس از پیروزی این تیم برابر ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: یک بازی خوب و سخت را پیروز شدیم و به روند بردهایمان ادامه دادیم. ملوان تیم خوبی بود و در تهران بیشتر به فکر دفاع کردن بود و این کار ما را سخت کرد اما موفق شدیم این بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

حسینی درباره کلین‌شیت و گل نخوردن در این مسابقه اظهار داشت: زحمت همه بچه‌ها بود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

کاپیتان استقلال در ادامه درباره اینکه به نظر می‌رسد استقلال از بحران عبور کرده است، افزود: از همه بازیکنان تشکر می‌کنم. در شرایط خیلی سختی قرار گرفته بودیم که با تلاش بچه‌ها از آن عبور کردیم و موفق به جبران شدیم. شاید خیلی‌ها ندانند بازیکنی مانند آرش رضاوند ۴ هفته است که با وجود مصدومیت بازی می‌کند و می‌بینید که چقدر مثمرثمر بوده است. روزبه چشمی و محمد محبی هم اطلاع دارم با وجود مصدومیت بازی می‌کنند که جا دارد از آنها تشکر کنم که تلاش می‌کنند تیم به موفقیت برسد.

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به این سوال که «آیا حواشی ریکاردو ساپینتو و محرومیت او بازیکنان این تیم را اذیت نمی‌کند؟» اضافه کرد: این حواشی بیشتر شما(رسانه‌ها) را اذیت می‌کند اما محرومیت ساپینتو باعث شد که همدلی و تلاش ما بیشتر شود، مطمئن باشید این حواشی که از بیرون شکل می‌گیرد، همدلی ما را بیشتر می‌کند. می بینید در لیگ امتیازهای قبلی را جبران و در جام حذفی هم به مرحله بعد صعود کردیم و این نشان می‌دهد که ساپینتو لایق حمایت است.

حسینی درباره اینکه استقلال از بین قهرمانی در جام حذفی که مسیر راحت‌تری دارد و لیگ برتر برای رسیدن به کدام هدف تلاش می‌کند، گفت: هیچ مسابقه‌ای آسان نیست. امروز هم دیدید که چقدر بازی سخت و گره خورده بود و اگر کار به وقت‌های اضافه می‌کشید، سخت‌تر هم می‌شد. به همین خاطر معتقدم که بازی آسانی وجود ندارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 3 =