مدیران باید در راستای خدمت گزاری به مردم تمام تلاش خود را به کار گیرند

شناسهٔ خبر: 37ACC819 -
سرپرست فرمانداری بانه گفت: مدیران همواره در راستای خدمت گزاری به مردم باید تمام تلاش و همت خود را به کار گیرند.

به گزارش هاناخبر ، کمال خدری در جلسه شورای اداری شهرستان بانه با محوریت برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت ایام مبارک هفته دولت اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر از پیکره نظام، مردم و نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پر افتخار کشور هستند.

وی در ادامه به تشریح آرمان های والای انقلاب جهت نیل به اهداف عالی انسان و اسلامی و بهره برداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین اهداف جلسه مبنی بر برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری هرچه بهتر مراسمات هفته دولت پرداخت و افزود: دستاوردها و نتایج فعالیت های نهادها و دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف در هفته دولت به نحو احسن رونمایی شود.

سرپرست فرمانداری بانه، با اشاره به خدمات دولت به نحو احسن در راستای جهاد تبیین به مردم اطلاع رسانی شود، اضافه کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند ضمن ارائە خدمات مناسب به مردم در این هفته، با اطلاع رسانی مناسب، نمایی خوب از عملکرد دولت انقلابی و جهادی را به سمع و نظر مردم برسانند.

خدری ادامه داد: سیاست‌های دولت سیزدهم را که بر مبنای ظلم ستیزی و فساد ستیزی است باید سرلوحه کار خود قرار داده و مشکلات موجود را در راستای این سیاست ها حل و فصل نماییم و از مسئولانی که سرلوحه امورات اداری محل خدمت را بنا سیاست های دولت سیزدهم قرار دهد، حمایت خواهیم کرد و در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی از این مدیران مردمی استفاده می کنیم.

در پایان تعدادی از رؤسای ادارات به بیان آمار و اطلاعات و مشکلات و معضلات مربوطه و پیشنهادات در حوزه کاری پرداختند و همچنین هماهنگی و برنامه ریزی های لازم جهت اجرای ریز برنامه ها و افتتاحیه پروژه ها در زمینه های مختلف شهرستان صورت گرفت.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 9 =