اطعام 1800 نیازمند ایلامی با همت جامعه‌ی ورزشی

شناسهٔ خبر: 385D5ED7 -
مدیرکل ورزش و جوانان استان از اطعام اطعام 1800 نیازمند ایلامی با همت جامعه‌ی ورزشی خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

«مظفر علی‌شائی» اظهار کرد: در شب‌های گرانبهای قدر اداره کل ورزش و جوانان استان،  با همکاری گروه‌های خیریه وابسته و کمیته امداد منطقه ۲ ایلام، 1800 پرس غذای گرم تهیه و در بین اقشار کم درآمد توزیع شد.

وی گفت: دراین کار خداپسندانه معاونت فرهنگی و امور جوانان ، هیات ورزش‌های همگانی ، موسسه خیریه جامعه ورزشکاران و همکاری کمیته امداد مشارکت داشتند.

«قنبر موسی‌نژاد» مدیرکل کمیته امداد استان نیز، با تقدیر از مشارکت بسیار فعال جامعه ورزشی ایلام، اظهار کرد: جامعه ورزشی ایلام حضور بسیار فعالی در زمینه کمک به نیازمندان این استان داشته که نمونه بارز آن فعالیت بسیار خوب مرکز نیکوکاری جامعه ورزشی استان است که زیر نظر کمیته امداد فعالیت می‌کند.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، موسی‌نژاد با بیان اینکه توزیع غذا و سبدهای خوراکی در بین نیازمندان این استان از ابتدای ماه رمضان آغاز شده است، گفت: روزانه بین 5 تا 10 هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه های اطعام مهدوی این نهاد تهیه و در اختیار نیازمندان استان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: تهیه و توزیع غذا و سبدهای غذایی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته و ما از نیکوکاران این استان می خواهیم در این امر خیر مشارکت کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 6 =