بهره‌برداری از 1600 میلیارد سرمایه‌گذاری صنعتی در کرمانشاه

شناسهٔ خبر: 38935999 -
به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، نیمه اول امسال نزدیک به 1600 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در کرمانشاه به بهره‌برداری رسیده است

به گزارش هاناخبر ،محسن دارابی از بهره‌برداری از 54 واحد صنعتی در این مدت خبر داد و افزود: سرمایه‌گذاری این واحدها حدود 1600 میلیارد ریال است و 951 نفر هم در این صنایع مشغول به کار شده اند.

وی همچنین از صدور 859 جواز تاسیس و مجوز طرح توسعه  برای واحدهای صنعتی در استان کرمانشاه در نیمه اول امسال یاد کرد و گفت: سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از 41 هزار میلیارد ریال است و با بهره‌برداری از آنها برای بیش از 17 هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه در این مدت 21 واحد صنعتی راکد هم در کرمانشاه فعال شده، یادآور شد: سرمایه‌گذاری این واحدها بیش از 9400 میلیارد ریال و اشتغالزایی آنها 477 نفر است.

دارابی یکی از مهمترین این واحدها که احیا شده را کارخانه اسیدسیتریک دانست و عنوان کرد: واحد آرادغرب نیز از دیگر مجموعه‌های مهم راکد استان بود که این واحدها بعد از پیگیری فراوان دوباره احیا شدند.

وی در ادامه از اشتغالی که در شش ماهه امسال در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان ایجاد شده هم یاد کرد و گفت: بر اساس آماری که در سامانه رصد ثبت شده در این مدت 5730 شغل ایجاد شده که معادل بیش از 50 درصد هدفگذاری امسال است.

به گفته این مسئول، بیشترین شغل ایجاد شده نیز مربوط به حوزه تجارت و اصناف بوده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 6 =