ایجاد 5 واحد تولید ماسک بهداشتی در منطقه آزاد ماکو

شناسهٔ خبر: 3902F48D -
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: 5 واحد تولید ماسک بهداشتی در منطقه آزاد ماکو آغاز به کار کرده اند که با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال 200 نفر فراهم شده است.

به گزارش هاناخبر ،ابراهیم جلیلی اظهار داشت: در حالی که کرونا ویروس در جامعه به شدت در حال افزایش است، تولید ماسک های بهداشتی و مرغوب برای کمک به مدافعان سلامت و جلوگیری از ابتلا بیشتر مردم در واحدهای تولیدی این منطقه رونق گرفته و 200 نفر هم در این واحدهای تولیدی مشغول بکار شده اند.

جلیلی تصریح کرد: در حال حاضر 5 کارخانه تولید ماسک تمام اتوماتیک با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریال در منطقه آزاد ماکو فعال هستند و این واحدها توانستند بخشی از نیاز منطقه و کشور را تأمین کنند و در حال حاضر این ماسک ها با کیفیت بسیار بالا و با استانداردها و مجوزهای بهداشت در منطقه تولید می شود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در راستای تسریع و تسهیل در این زمینه سازمان منطقه آزاد ماکو در کمتر از یک روز مجوز احداث کارخانه و در کمتر از چند ساعت نیز مجوز بهره برداری از این واحدها را صادر می کند.

جلیلی ادامه داد: در کنار حمایت سازمان منطقه آزاد ماکو برای صدور مجوزهای لازم، شبکه بهداشت و درمان هم بر تولید بهداشتی و با کیفیت این واحدها نظارت دارد.

خاطرنشان می شود، در حال حاضر در واحدهای تولیدی منطقه آزاد ماکو روزانه بیش از یک میلیون ماسک تولید می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 6 =