انجام موفقیت آمیز اولین جراحی تومور مغزی در بیمارستان دکتر قلی پور بوکان

شناسهٔ خبر: 3943A643 -
دکتر عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان در گفتگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان ، از انجام موفقیت آمیز اولین مورد عمل جراحی تومور مغزی در بیمارستان دکتر قلی پور بوکان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،دکتر عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان در گفتگو با خبرنگاران ، از انجام موفقیت آمیز اولین مورد  عمل جراحی تومور مغزی در بیمارستان دکتر قلی پور بوکان خبر داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان  در این زمینه اضافه نمود ؛ با جذب متخصص جراحی مغز و اعصاب در اواخر مهرماه سال جاری برای بیمارستان هم اکنون بعد از گذشت حدود۳ ماه از راه اندازی سرویس جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات در بیمارستان شهید دکتر قلی پور بوکان، بالای یکصد عمل جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات انجام شده است و طی این مدت چندین عمل جراحی  سخت و پیچیده ستون فقرات و مغز از جمله جراحی شکستگی و جابجایی شدید مهره های C1 -C2 گردن( عمل هارمز )که در نوع خود یکی از حساس ترین و دشوارترین عمل های جراحی ستون فقرات می باشد ، با موفقیت کامل در این بیمارستان انجام شده است ، که مهمترین آن انجام جراحی تومور مغزی بود که برای اولین بار در بوکان انجام گردید.

دکتر صاحبی جراح متخصص مغز و اعصاب بیمارستان دکتر قلی پور بوکان در این زمینه بیان نمود؛. بیمار مذکور با کاهش هوشیاری و تشنج های پی در پی  مراجعه و پس از انجام CT-SCAN ، ضایعه تومورال بزرگي در مجاورت ناحیه حرکتی و  تکلم مغز ، ديده شد،عمل جراحی بیمارمذکور طی ۶ ساعت و با موفقیت کامل و بدون ایجاد نقص عصبی به انجام رسيد و بیمار پس از چند روز بستری و دریافت مراقبت های درمانی هم اکنون با حال عمومی خوب ترخیص شده است

 دکتر عباسی در پایان از پزشک معالج و همکاری و همراهی ریاست بیمارستان و مشارکت تمامی پزشکان و کادر پزشکی و پرسنل همراه در عمل جراحی اخیر تشکر و قدردانی نمود.

لازم به ذكر است كه از زمان راه اندازی سرويس جراحی مغز و اعصاب در اين بیمارستان ، هیچ بیماری به مراکز دیگر جهت بستری و درمان در حیطه ی جراحی مغز و اعصاب ارجاع و اعزام نشده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 9 =