دیدار و گفتگو نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان ارومیه بامدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 39699045 -
سید هادی بهادری نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین دکتر خدایاری با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش هاناخبر ، در این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی ازمولفه ها و مجموعه ها و زیر ساخت ها فرهنگی و هنری استان راارائه نمود.

دکترخدایاری گفت : شهرستان ارومیه به جهت ظرفیت های فرهنگی ، مذهبی و هنری ازجایگاه خوبی برخوردار است. وی خواستار حمایت مالی لازم از برنامه های فرهنگی وهنری درشهرستان وروستاها ومناطق محروم شدند.

نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : استعدادهایی را که در شهرستان ها وجود دارد، دریابند و در زمینه ارائه امکانات و حمایت از اصحاب فرهنگ وهنر توجه ویژه ای به مناطق محروم و دور از مرکز داشته باشند.

در ادامه این دیداردکتر بهادری: ضمن قدرشناسی از فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : در این مدت برنامه های خوبی در دستور کار داشته اید و اظهار امیدواری نمود با جدیت مسئولین شهرستان ارومیه بخشی از مطالبات و خواسته های بحق فرهنگی و هنری ومذهبی مردم خوب این دیار بر آورده خواهد شد.

 گفتنی است این دیدار روزسه شنبه ٢٣ مرداد٩٧ با بازدید از کلیه همکاران ستادی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در محل کار انجام شد.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 1 =