آخرین وضعیت طرح ملی مسکن در ایلام

شناسهٔ خبر: 39E06565 -
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تاکنون ۳۸ هزار و ۸۰۸ نفر در برای نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۱۱۹ نفر تأیید نهائی شده‌اند و در حال حاضر ۲۷۹۹ متقاضی ۴۰ میلیون تومان سهم اولیه و قسط‌های بعدی آورده خود را واریز کرده‌اند.

به گزارش هاناخبر ، «فرشاد دوستی» در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه تولید مسکن درچشم انداز ۴ ساله استان۳۲ هزار و  ۶۰۱  واحد تعریف شده که احداث  ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد از این میزان به طور مستقیم توسط راه و شهرسازی استان به انجام خواهد رسید و مابقی آن از طریق تولید مسکن در محلات هدف باز آفرینی شهری ، مسکن روستایی، مسکن استیجاری و تولید مسکن بخش خصوصی احداث خواهد شد. 

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۸ هزار و  ۸۰۸ نفر در برای نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کرده‌اند گفت:  از این تعداد تا کنون ۷۱۱۹  نفر تأیید نهایی شده‌اند و در حال حاضر ۲۷۹۹ متقاضی ۴۰ میلیون تومان سهم اولیه و  قسط‌های بعدی آورده خود را  واریز کرده‌اند و پروژه به آن‌ها تخصیص داده شده و  اکثر متقاضیان طرح مربوط به مرکز استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: تفاهم‌نامه احداث ۷۳۴۰ واحد با کارگزاری مختلف از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) به انجام رسیده که از این تعداد ۲۵۳۱ واحد هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال احداث هستند.

دوستی با بیان اینکه در شهرستان‌هایی که مشکل تأمین زمین نداشته باشیم طبق قانون پیگیر احداث واحدهای ویلایی برای متقاضیان واجد شرایط خواهیم بود ، تصریح کرد: تأمین زمین و آماده‌سازی آن جهت احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در استان ایلام یکی از مسائل اصلی مورد بحث و پیگیری توسط راه و شهرسازی استان است که انتظار می‌رود دستگاه‌های مختلف و فرمانداری‌ها بیش از پیش در این زمینه همکاری لازم داشته باشند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 5 =