رونمایی از ۲ تلمبه بنزین و کاتالیست بومی شده در نمایشگاه روایت پیشرفت

شناسهٔ خبر: 4037475E -
مدیر روابط عمومی شرکت پالایش و پخش از رونمایی ۲ تلمبه بنزین و کاتالیست بومی شده در نمایشگاه روایت پیشرفت خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، مجید شهیدی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اقدمات و دستاورد‌های شرکت پالایش و پخش در دومین نمایشگاه روایت پیشرفت تصریح کرد: این نمایشگاه در قالب چهار غرفه از وزارت نفت بود که یکی از این غرفه‌ها به نام شرکت پالایش و پخش بود که دستاورده‌های ۲۹ ماهه خود را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در هجدهمین جشنواره شهید رجایی، موفق به کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد در گروه تولیدی شد و جلیل سالاری، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از دست رئیس جمهوری لوح سپاس گرفت.

شهیدی ادامه داد:در حال حاضر ۱۰ پالایشگاه زیر مجموعه شرکت پالایش و پخش است که در زمینه تامین فرآورده‌های مردم و صادرات در حال انجام خدمات هستند.

وی خاطر نشان کرد: پالایشگاه نفت ابادان به عنوان اولین پالایشگاه با ۱۱۰ سال قدمت همچنان در حال فعالیت است همچنین پالایشگاه‌های کرمانشاه، اراک، تهران، لاوان، تبریز و شیراز و پالایشگاه بندر عباس و در آخر ستاره خلیج فارس که اخرین پالایشگاه ما است.

مجیدی عنوان کرد: مصرف بنزین کشور حدود 115 لیتر است که این میزان توسط پالایشگاه های 10 گانه ما تامین می شود.

وی همچنین عنوان کرد:یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت پالایش و پخش، شرکت مهندسی و ساختمان نفت ایران است که وظیفه صدور خدمات فنی مهندسی را بر عهده دارد.ما در حال حاضر 2 پالیشگاه در کشور ونزوئلا به نام های ال پالیتو و پاراگوانا داریم. که این شرکت وظیفه تامین قطعات این پالایشگاه ها و صدور خدمات فنی مهندسی و ارسال کاتالیست های ایرانی ساخت شرکت های دانش بنیان مورد حمایت شرکت پالایش و پخش ارسال شده

وی در آخر تصریح کرد: در نمایشگاه روایت پیشرفت 2 تلمبه بنزین ساخته دو شرکت شیراز و یزد رونمایی شد که کاملا ایرانی و بومی بود.همچنین دو نوع کاتالیست ارائه شد که نیاز پالیشگاه اراک و آبادان هایی ما را نیز تامین می کند

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 3 =