نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

ایمان و انگیزه الهی عامل قدسیت دفاع مقدس است

شناسهٔ خبر: 4047BCE0 -
سنندج_ نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: ایمان و انگیزه الهی عامل قدسیت دفاع مقدس است، پیروزی در این دوران با رهبری امام راحل به ثمر نشست.

به گزارش هاناخبر ، حجت‌الاسلام طاها توکلی در مراسم یادبود شهید غلامرضا نریمان شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کردستان اظهار کرد: در جنگ ترکیبی دشمن رسانه ابزار مهمی است و باید در بحث روشنگری و آگاه‌سازی، تبیین حقایق و روایتگری داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه در ایام دفاع مقدس هشت سال در برابر دشمنان ایستادیم اما یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم، افزود: انقلاب اسلامی ما با ایستادگی و مقاومت مردم به عزت رسید و پیروز میدان شد.

 

حجت‌الاسلام توکلی یادآور شد: مهمترین عاملی که منجر به پیروزی کشورمان در دوران دفاع مقدس شد، ایمان و انگیزه الهی بود که به آن قدسیت داد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایمان و انگیزه الهی در همه ابعاد و شئون زندگی و حاکمیتی ایران، جاری شد که به موفقیت کشورمان در دفاع مقدس منجر شد.

 

وی، نوع رهبری و فرماندهی بی‌بدیل جنگ توسط امام راحل (ره) را منجر به قدسیت دفاع مقدس دانست و بیان کرد: ما شروع کننده جنگ نبودیم و با ایمان در مقابل هجمه دشمن ایستادیم اما منافقین و دولت وقت برای فروپاشی کشور و سپردن خاک آن به دشمن بعثی تلاش کردند.

 

حجت‌الاسلام توکلی اضافه کرد: با رهبری شجاعانه و بی نظیر امام راحل و هوشیاری مردم و رزمندگان و ایثارگری شهدا، توطئه‌های دشمن نقش بر آب شد و امروز دین اسلام با پویایی هر چه تمام‌تر حرفی برای گفتن دارد.

 

وطن‌پرستی از ویژگی‌های شهید نریمانی بود

 

برادر شهید نریمان گفت: شرکت در امور خیر، کمک به دیگران از ویژگی‌های بارز شهید نریمان بود.

 

وی با اشاره به اینکه شهید نریمان دو دختر و یک پسر و چهار برادر دارد، افزود: ایشان سال ۱۳۶۷ به شهادت رسید.

 

نریمانی اعلام کرد: شهید نریمانی وطن‌پرست بود و به کشور و انقلاب اسلامی ایران عشق می‌ورزید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 9 =