سرپرست فرمانداری شوط:

دشمنان بدنبال متزلزل کردن پایه های انقلاب هستند

شناسهٔ خبر: 4175A162 -
سرپرست فرمانداری شوط گفت: باید از مناسبتهای ۹ دیماه و سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی بعنوان مناسبت شاخص که تبدیل به نماد عزت، اقتدار، استقلال و بصیرت شدند برای بصیرت افزایی آحاد مختلف مردم استفاده کنیم.

به گزارش هاناخبر ، شهروز بابازاده امروز ۵ دی ماه در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت یوم الله ۹ دیماه و سیزدهم دیماه سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:  باید از این ۲ مناسبت شاخص که تبدیل به نماد عزت، اقتدار، استقلال و بصیرت شدند برای بصیرت افزایی آحاد مختلف مردم استفاده کنیم زیرا دشمنان تلاش دارند با انواع توطئه و فتنه برای حضور کمرنگ مردم در مناسبت‌های ملی،پایه‌های انقلاب را متزلزل کنند.

 وی افزود: با وجود توطئه‌های استکبار جهانی مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی باحضور پرشور، هوشیارانه و متقدرانه خود درصحنه نشان می‌دهند که همچنان پشتیبان انقلاب و آرمان‌های آن هستند.

سرپرست فرمانداری شوط، ایمان و اخلاص، ایثار و مقاومت، منش و شخصیت، ساده زیستی، ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری را از مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی برشمرد و گفت:  اید این ویژگی‌ها به عنوان الگو برای نسل جوان تبیین و نهادینه شود.

بابازاده برگزاری مراسمات گرامیداشت نهم دی، درفضای باز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و سالگرد شهید سردار سلیمانی در شهرستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان با تمام منابع و امکانات  در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مراسمات در شهرستان تمام تلاش خود را انجام دهند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 9 =